Gå til innhold

Folk som selger flekkete klær på Marketplace og Finn

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg kaster plagg som er fullt av flekker som ikke går bort ja. 

Hvorfor tror du alle flekker går bort i vask? 

Anonymkode: 00c5e...52b

Pga erfaring!

Anonymkode: de5f6...751

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ei jakke er ødelagt hvis det er flekker over hele framsiden. Er nok derfor hun selger den vil jeg tro. 

Jeg kunne godt kjøpt en jakke med masse flekker om den var varm og passet til vedkløyving ol.

Anonymkode: 20585...011

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så heldig du er da, som får bort alle flekker. Vil du dele tipsene dine her? 

Artig holdning du har? Det er faktisk ikke så veldig vanskelig å fjerne de fleste flekker. Litt forskjellige vaskemidler og litt tålmodighet og erfaring så blir det meste bra. 

amandine skrev (23 minutter siden):

Artig holdning du har? Det er faktisk ikke så veldig vanskelig å fjerne de fleste flekker. Litt forskjellige vaskemidler og litt tålmodighet og erfaring så blir det meste bra. 

Vil gjerne ha konkrete tips. Hvilke flekker fjerner man med hvilke vaskemidler? Tips mottas faktisk med takk. 

Annonse

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Vil gjerne ha konkrete tips. Hvilke flekker fjerner man med hvilke vaskemidler? Tips mottas faktisk med takk. 

Det kommer jo an på flekken.. Fettflekker fjerner du med noe så enkelt som zalo, eller gallesåpe( får du på clas olsson) og litt varmt vann.  Blod fjerner du med kaldt vann, en god flekkfjerner gjør også susen ( jeg har et såpestykke som heter På stell, sitronsåpe av noe slag tror jeg).

Du må jo bare prøve deg frem, du får sikkert gode svar om du googler hvis du har en spesifikk flekk du skal bli kvitt. 

Hadde nok ikke kjøpt noe som helst av klær fulle av flekker på nett. Trenger det rett og slett ikke. Klær er det nok av og ingen problem å få tak i noe tilsvarende rent. Ikke for å være fin på det (evnt gjerne fin på det for de som mener det), men det er sjuskete å selge skitne klær. De kunne vel vasket det før salg eller?

amandine skrev (47 minutter siden):

Det kommer jo an på flekken.. Fettflekker fjerner du med noe så enkelt som zalo, eller gallesåpe( får du på clas olsson) og litt varmt vann.  Blod fjerner du med kaldt vann, en god flekkfjerner gjør også susen ( jeg har et såpestykke som heter På stell, sitronsåpe av noe slag tror jeg).

Du må jo bare prøve deg frem, du får sikkert gode svar om du googler hvis du har en spesifikk flekk du skal bli kvitt. 

Oljeflekker? Finner ingenting som tar det.

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Sitter du ikke igjen med fettflekker da? 

På mange typer stoff, som på ull, kan du skylle gjennom med veldig varmt vann, uten å gni. Det løser opp fettet. Det er mulig det vil bli en sjatteringer på helt hvitt tøy. Det har jeg ikke forsøkt, men det pleier å fungere godt å først gni godt med fast smør og så skylle med rennende veldig varmt vann .

Anonymkode: 20585...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...