Gå til innhold

Bakemesterskapet - de kan jo ingenting!

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager kan de plukke ut deltakere som ikke kan bake de enkleste ting? Bakemesterskapet er en skikkelig skuffelse, jeg liker både dommere og programleder men deltakerne er jo under pari de fleste? De kan ikke steke et brød, lage en pavlova, kjevle en wienerdeig? 

Anonymkode: 9a5c1...21c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan i alle dager kan de plukke ut deltakere som ikke kan bake de enkleste ting? Bakemesterskapet er en skikkelig skuffelse, jeg liker både dommere og programleder men deltakerne er jo under pari de fleste? De kan ikke steke et brød, lage en pavlova, kjevle en wienerdeig? 

Anonymkode: 9a5c1...21c

Uenig med deg. Du får melde deg på i neste runde!

Anonymkode: ec3bb...a91

Annonse

amandine skrev (1 time siden):

Jeg synes nivået på både oppgavene og deltakerne virker høyere på den svenske og den engelske. Her er det mye fondant og dilldall, glitter og fjas og ikke fokus på smak og teknikk. 

Enig. Det hadde vært mer moro å se dem lage fletteloff og paideig enn selvlysende tårn og Barbie-søl. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Uenig med deg. Du får melde deg på i neste runde!

Anonymkode: ec3bb...a91

Hun ene hadde aldri bakt sukkerbrød, kun sjokoladekaker.

Og de burde kanskje legge lista litt lavere for seg selv.

Vi ser bilder av de flotteste kaker og det meste de leverer ser ut som det er laget av barn. 

Sommer er best skrev (7 minutter siden):

Hun ene hadde aldri bakt sukkerbrød, kun sjokoladekaker.

Og de burde kanskje legge lista litt lavere for seg selv.

Vi ser bilder av de flotteste kaker og det meste de leverer ser ut som det er laget av barn. 

Var dette samme deltaker som insisterte på at smørkrem ville være et bedre valg enn krem til marsipankake? 

Så enig! Har sagt det flere ganger her hjemme, at jeg hadde klart meg mye bedre der, og jeg er bare en "vanlig husmor" i 50 åra! Jeg lager ikke slike pyntekaker med fondant, men er god på vanlige kaker, både festkaker og form/skuffekaker, gjærbakst og brød. Veldig mye av det de ikke får til, er jo helt basic på et kjøkken.

Anonymkode: 6f022...126

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...