Gå til innhold

Vårens leseliste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal lese Simon Strangers Museum for mordere og forbrytere. Ellers står tredje roman om Tue på lista, av Thomas Korsgaard. Kikket litt på Anyurus Ixelles, og syns den så kult ut. 
Leser i snitt en bok i uka, men velger ofte etter innfallsmetoden 😅

the amazing spidermamma skrev (1 time siden):

Jeg har såvidt begynt på Det manglende lyset av Nino Haratischwili (samme som skrev Det åttende livet), planen etter det er Marzahn, mon amour på lista, fra Berlin etter DDR (tror jeg). 

Det manglende lyset er jeg straks ferdig med. Like nydelig, vond og flott som Det åttende livet! Nå drømmer jeg om å reise til Georgia🤩

Annonse

Akkurat nå leser jeg Åh, William av Elizabeth Strout, så blir det noe krim og en del fag i påsken. Tar imot krimtips med glede, gjerne et sted mellom Poirot (gammelt og kjedelig) og alt alt for psykologisk skummelt. Jeg er mye ute om natten og må ikke bli mørkeredd.

☆☆☆ skrev (1 time siden):

Akkurat no er det ukomplisert krim det går i, nærare bestemt Jørgen Jæger.

Jeg har akkurat lest ut alle i serien om Ole Vik, minus siste boken. Fikk beskjed fra biblioteket at det var 46 uker ventetid 🤪

Jeg har begynt på serien til Jan Melhum og siste bøkene til Horst og Enger. Jeg leser bare krim for tiden. 

Superdolly skrev (21 minutter siden):

Jeg har gravd meg inn i serien om The No. 1 Ladies' Detective Agency og har akkurat nå kommet til bok 16 (tror jeg), The Woman Who Walked in Sunshine. Trenger noe lett når det er travelt og litt kaotisk på jobb.

Har lest dei ti første, artige bøker 😊

Annonse

prebs skrev (1 time siden):

Jeg er midt i andre bok av trilogien til Lars Mytting - den som begynner med "Søsterklokkene".  Jeg er komplett forelsket og anbefaler den på det sterkeste. Nå skal jeg hive meg over alt av Lars Mytting! 

Den er så vanvittig bra! Elsker alt av Mytting. 
Selv leser jeg nå trilogien til Agata Kristof som begynner med «Tvillingenes dagbok». Veldig bra den óg.

Anonymkode: f9e9e...f91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...