Gå til innhold

Hjelp meg, jeg holder ikke ut lenger:(((

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg mistet all livsglede, mørke tanker opptar meg, tenker så mørke tanker at de skremmer meg. Sliter med å sove også, våkner ofte. Har en slags nesten utholdelig varme på brystpartiet, kan vare hele dagen eller noen timer, den varmen. Alt som har gitt meg glede før gir meg ikke glede lenger. Alt er et ork. Har mistet matlyst. Har en klump i magen som er der hele dagen nesten, føler meg mett hele tiden, men tvinger meg selv til frokost og middag. 

Jeg har der så vondt, i henting jeg gjør hjelper, gå tur hjelper ikke, lese bok, gjøre noe, ingenting. Livet er bare mørkt og jævlig. Har tatt blodprøver og legen sier at kolesterol verdiene ligger ved øvre normale grense. 🥺Det skremmer meg også, for jeg skjønner det ikke, kostholdet har alltid vært normalt, uendret. Så tenker det muligens er stress og dette jeg går gjennom nå. Kan det være det?

Hva skal jeg gjøre for å hjelpe meg selv? Vær så snill hjelp?!!! 

Jeg har gått i terapi i komunen for 2 år siden, kan jeg ta kontakt med behandleren igjen, tror dere? Please gi meg råd hva skal jeg gjøre? Please!

Anonymkode: 2222d...60f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446300-hjelp-meg-jeg-holder-ikke-ut-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er nivået ditt med D-vitaminer, B12 og folat? Det samme med jern? 

D-vitamin mangel gir ofte deprisive tanker. De andre tar energien fra deg. Så det kan være så enkelt som er du har mangel på vitaminer. 

Uansett bør du kontakte lege og få hjelp snarest. 

Anonymkode: 6da64...0c5

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan er nivået ditt med D-vitaminer, B12 og folat? Det samme med jern? 

D-vitamin mangel gir ofte deprisive tanker. De andre tar energien fra deg. Så det kan være så enkelt som er du har mangel på vitaminer. 

Uansett bør du kontakte lege og få hjelp snarest. 

Tok blodprøver førrige uke:

IMG_3707.thumb.jpeg.67d50856343b10ec753a0731eacde4bd.jpegIMG_3708.jpeg.4a528a6191296b5f44af91b66474f465.jpeg

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tok blodprøver førrige uke:

IMG_3707.thumb.jpeg.67d50856343b10ec753a0731eacde4bd.jpegIMG_3708.jpeg.4a528a6191296b5f44af91b66474f465.jpeg

Sa legen noe om jernverdiene dine? De ser litt lave ut. 
Uansett bør du ta en runde hos legen. Det er på ingen måte normalt å ha det slik du har det nå…

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sa legen noe om jernverdiene dine? De ser litt lave ut. 
Uansett bør du ta en runde hos legen. Det er på ingen måte normalt å ha det slik du har det nå…

Nei, sa ingenting. Ja, jeg vet at jeg må til lege, det er bare det at der er så vanskelig, redd for å ikke bli trodd eller ikke få hjelp.

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Nei, sa ingenting. Ja, jeg vet at jeg må til lege, det er bare det at der er så vanskelig, redd for å ikke bli trodd eller ikke få hjelp.

Vis denne meldingen, du setter ord på det her 🤗

Anonymkode: 7e234...b8e

Finne på noe med andre folk? 

Har hatt noen mnd med mørke, men tvang meg til å stå opp og dusje hver dag. Da fikk jeg mestring. Si noe fint til deg selv. Hver dag. Tenn telysestake, sett deg under pleddet, se en serie eller film. Viktig at du gjør noe med andre. Ikke isolerer deg eller graver dege neda mere ned. 

Jeg blir kjempedeprimert ved eggløsning og mens. Er ikke vits i å leve . Men prøver å fortelle meg selv at det er hormoner. 

Kan det være noe? 

Anonymkode: 4bf01...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...