Gå til innhold

Synlige brystvorter

Anbefalte innlegg

Dette er en ny problemstilling for meg som har kommet i forbindelse med vekttap, uten at jeg helt skjønner hvorfor eller hvordan. 

Problemet er at brystvortene mine mye lettere enn tidligere stivner til, og i tillegg er de etter svangerskap og amming blitt mørkere enn tidligere. Jeg har flere ulike BH-er i ulike stoffer, både tynne og med mer tykt stoff, både hvite og hudfargede/rosaaktige, samt noen sorte. Med sort og mørke klær synes ikke farger gjennom, men man kan fortsatt se det om brystvortene er veldig stive. Med de andre under f.eks. hvite plagg, blir fort både fasong og fargen synlig når brystvortene stivner til. Jeg er veldig glad i hvitt og har mange fine overdeler jeg gjerne vil kunne fortsette å bruke, men synes ikke jeg kan det nå. Er det noen som har noen tips? Jeg prøvde sånne slags puteting som skulle dekke til, men de ble jo også synlige. 

Anonymkode: b8b4f...d15

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446289-synlige-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Teip brystvortene under bh? Men, ifølge en overskrift her om dagen selger visst brystvorter. Nå er er det visst in å vise dem frem. Ergo, gå i hva du vil. Du følger bare trenden. 

Anonymkode: 62f4d...19f

Tviler litt på at teip vil hjelpe? Godt mulig det er trendy, men jeg det er absolutt ikke passende på jobb synes jeg. 

HI

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tviler litt på at teip vil hjelpe? Godt mulig det er trendy, men jeg det er absolutt ikke passende på jobb synes jeg. 

HI

Sportsteip holder det nede og skjuler fargen, bruker det selv hvis jeg har lysere klær på.

Anonymkode: cb3f7...117

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Sportsteip holder det nede og skjuler fargen, bruker det selv hvis jeg har lysere klær på.

Anonymkode: cb3f7...117

Ok, da skal jeg i hvert fall gi det et forsøk. Takk for tips!

HI

Annonse

Kjøp BH med padding, da slipper du problemer. Evt så er visst rød bh best under hvite topper, og da vil jeg anta brystvortefarge også blir dempet. Jeg har aldri opplevd at farge på brystvorte synes gjennom topp med bh på.... 

Anonymkode: 49d22...6f9

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har aldri brydd meg om brystvortene mine er synlige. Det er brystvorter liksom. 

Anonymkode: 00458...12b

Jeg jobber som lærer og synes ikke at det er helt passende på jobb. Så langt har jeg løst det med litt tykkere gensere osv., men nå begynner det jo å bli varmere ut og jeg må finne et alternativ. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Kjøp BH med padding, da slipper du problemer. Evt så er visst rød bh best under hvite topper, og da vil jeg anta brystvortefarge også blir dempet. Jeg har aldri opplevd at farge på brystvorte synes gjennom topp med bh på.... 

Anonymkode: 49d22...6f9

Et par av dem har faktisk padding, men det går litt igjennom likevel. Ikke like mye som i tynnere stoff, men nok til at det er litt synlig hvis jeg har en tynn og hvit genser på.

HI

Jeg bruker disse når jeg går uten bh om sommeren:

https://www.change.com/no/product/nipple-covers-nude-99992740101

Det er elendig bilde, men de er tykke, hudfarget og i silicon. Skjuler alt, sitter godt, er ikke klamme og skylles og brukes mange ganger.

Anonymkode: 61889...3c8

Annonse

Har det problemet med trenings-BH. Teip har jeg prøvd, fungerte, men jeg svetter mye (altså, det er enormt under trening,- bivirkning av en medisin jeg bruker) så den løsnet og jeg fikk sår/utslett der den satt.

Noen BH-er har jo en ekstra "pad" å legge inn, jeg har kjøpt av disse,- men virker som at jeg ikke tåler disse. (kan jo være sammenheng med svetten, at jeg blir for klam???) Begynner og klø og er rød og irritert lenge etterpå.

Jeg kjøper de tykkeste sports-BHer jeg finner, de sitter stramt som fader (uten at det blir ubehagelig), men brystvortene titter frem, Og gitt at jeg blir såpass våt, så klistrer jo overdelen ganske godt (har prøvd alle typer stopp, ull, tynn ull, bambus, teknisk, bomull. Tykke collegestoff eller fleece er ikke aktuelle grunnet nevnte svette. De blir for tunge og løpe med etterhvert.

"redningen" er at på trening MÅ bruke sorte overdeler (kun trenings-BH så kan jeg bruke de fleste MØRKE farger, men det bruker jeg ikke annet enn i syden når jeg løper....Tidlig på morgenen, før fuglene fiser og jeg så og si er alene ut i sol og varme). Ingen andre mørke eller lyse farger på singlet/t-skjorte duger. Hadde en mørk mørk grå og mørk mørk blå, trodde de skulle fungere, men neida.... Ble to pinlige timesøkter på mølla.. Og det leder til et annet spørsmål: hvorfor MÅ det være speil foran tredemøllene???? VI som løper trenger ikke se oss selv og de bak oss har vel heller ikke særlig behov for å se oss forfra der vi puster og peser ivei??? Mulig det er lagt inn underholdningspotensiale for hormonelle gutter/unge menn når damer som meg dukker opp med "struttepupp" fordi vi "prøver noe nytt"....Det er jo INGEN som ser bra ut når de løper! Og begge studio der jeg bor har speil foran møllene. Er det mulig...

Anonymkode: 289d7...736

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har det problemet med trenings-BH. Teip har jeg prøvd, fungerte, men jeg svetter mye (altså, det er enormt under trening,- bivirkning av en medisin jeg bruker) så den løsnet og jeg fikk sår/utslett der den satt.

Noen BH-er har jo en ekstra "pad" å legge inn, jeg har kjøpt av disse,- men virker som at jeg ikke tåler disse. (kan jo være sammenheng med svetten, at jeg blir for klam???) Begynner og klø og er rød og irritert lenge etterpå.

Jeg kjøper de tykkeste sports-BHer jeg finner, de sitter stramt som fader (uten at det blir ubehagelig), men brystvortene titter frem, Og gitt at jeg blir såpass våt, så klistrer jo overdelen ganske godt (har prøvd alle typer stopp, ull, tynn ull, bambus, teknisk, bomull. Tykke collegestoff eller fleece er ikke aktuelle grunnet nevnte svette. De blir for tunge og løpe med etterhvert.

"redningen" er at på trening MÅ bruke sorte overdeler (kun trenings-BH så kan jeg bruke de fleste MØRKE farger, men det bruker jeg ikke annet enn i syden når jeg løper....Tidlig på morgenen, før fuglene fiser og jeg så og si er alene ut i sol og varme). Ingen andre mørke eller lyse farger på singlet/t-skjorte duger. Hadde en mørk mørk grå og mørk mørk blå, trodde de skulle fungere, men neida.... Ble to pinlige timesøkter på mølla.. Og det leder til et annet spørsmål: hvorfor MÅ det være speil foran tredemøllene???? VI som løper trenger ikke se oss selv og de bak oss har vel heller ikke særlig behov for å se oss forfra der vi puster og peser ivei??? Mulig det er lagt inn underholdningspotensiale for hormonelle gutter/unge menn når damer som meg dukker opp med "struttepupp" fordi vi "prøver noe nytt"....Det er jo INGEN som ser bra ut når de løper! Og begge studio der jeg bor har speil foran møllene. Er det mulig...

Anonymkode: 289d7...736

Snakk om å lage storm i et vannglass... Lage problemer ut av ingenting... 

Anonymkode: 00458...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...