Gå til innhold

Serum under fuktighetskrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg bruker 6 dråper serum. Men hvis huden blir fet er det kanskje ikke riktig serum for deg?

Anonymkode: 032b1...981

Takk for svar😊. Fet var kanskje litt misvisende. Mer som veldig mettet.

Anonymkode: 47efc...b22

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg bruker cosrx produktene. Elsker dem! Men bruker ikke serum under kremen. Blir for mye. Noen dager bruker jeg bare serum, andre dager kremen. 

Anonymkode: 11865...a95

Ja, jeg synes også det kan bli litt mye, men prøver å gjøre nøyaktig som anbefalt, for å se om det faktisk virker 😅

Annonse

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Kan jeg spørre hvilket serum du bruker?

Anonymkode: b49df...eaf

Dette: 

https://www.boots.no/no7-protect-perfect-intense-advanced-serum-30ml-766531?gclid=CjwKCAiA3JCvBhA8EiwA4kujZk5-II15fZMQ4Ebh5iwovcG2UM63RGnWANMUy-nnmGB48b-CcayyihoC9CgQAvD_BwE

Jeg har ikke hørt om det serumet du bruker før, men kanskje det ikke passer til deg. Jeg har aldri hatt den følelsen med fet/mettet hud, og jeg har prøvd flere før jeg fant det jeg er mest fornøyd med.

Mitt er veldig dyrt, men jeg kjøper det kun på våren før solen begynner å ta tak. Bruker det hver dag resten av året, så den er drøy i bruk. Tar på fuktighetskrem eller solkrem for ansiktet etter ca 1 minutt. Og huden min har blitt så fin. Til og med et par pigmentflekker i ansiktet har mer eller mindre forsvunnet. 
Prøv deg frem litt, jeg sverger til denne:

https://lyko.com/no/skinceuticals/skinceuticalsserum-10-30ml?gclid=Cj0KCQiAoKeuBhCoARIsAB4Wxtc00JpuvG_tj0laqMHNemxhhXqs9PHoorVYhgxrjWSeAB8C0kHOwWIaAolHEALw_wcB

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Serum til Avene B3 er bra, samme med cosmica med c og hyaluronsyre. 
Dermica sine og, der er det for forskjellig behov.

Husk at alle serum ikke er like eller for lik hud!

Anonymkode: 782be...fcd

Cosmica sin med C vitamin fikk jeg utslett av, så helt enig i at man må finne «sitt» forum.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke hørt om det serumet du bruker før, men kanskje det ikke passer til deg. Jeg har aldri hatt den følelsen med fet/mettet hud, og jeg har prøvd flere før jeg fant det jeg er mest fornøyd med.

Mitt er veldig dyrt, men jeg kjøper det kun på våren før solen begynner å ta tak. Bruker det hver dag resten av året, så den er drøy i bruk. Tar på fuktighetskrem eller solkrem for ansiktet etter ca 1 minutt. Og huden min har blitt så fin. Til og med et par pigmentflekker i ansiktet har mer eller mindre forsvunnet. 
Prøv deg frem litt, jeg sverger til denne:

https://lyko.com/no/skinceuticals/skinceuticalsserum-10-30ml?gclid=Cj0KCQiAoKeuBhCoARIsAB4Wxtc00JpuvG_tj0laqMHNemxhhXqs9PHoorVYhgxrjWSeAB8C0kHOwWIaAolHEALw_wcB

Takk for svar 😊Litt for dyrt for meg. Jeg prøvde i dag med 6 dråper, og da ble ikke huden like mettet. Tror kanskje jeg bare har brukt for mye.

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Jeg bruker 6 dråper serum. Men hvis huden blir fet er det kanskje ikke riktig serum for deg?

Sikkert dumt spørsmål, men jeg er grønn på bruk av serum, hvordan tar du det på når det er bare 6 dråper?

Anonymkode: 28d80...553

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sikkert dumt spørsmål, men jeg er grønn på bruk av serum, hvordan tar du det på når det er bare 6 dråper?

Serumene mine har dråpeteller, så det er enkelt å dosere. Og jeg tar det på med fingertuppene, slik at det ikke brukes opp på å smøre hendene. Da er det akkurat passe mengde. Man trenger ikke mye serum. 

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Serumene mine har dråpeteller, så det er enkelt å dosere. Og jeg tar det på med fingertuppene, slik at det ikke brukes opp på å smøre hendene. Da er det akkurat passe mengde. Man trenger ikke mye serum. 

Klapper du det på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...