Gå til innhold

Erfaringer samlivsbrudd med barn

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer å dele med samlivsbrudd hvor det var felles barn i bildet? Ting dere ville gjort annerledes eller ting som var lurt å gjøre? Alt fra når og hvordan fortelle dem det, hvor mye involvere dem, hvordan fordele og samarbeide etterpå. Hva bør man dele på av utstyr og ikke osv? Barna er 9 til 13 år.

Anonymkode: 39a5f...06f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446275-erfaringer-samlivsbrudd-med-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

At barna eier sine ting. Det er viktig. De skal ha mulighet til å ta med tingene de ønsker frem og tilbake. Faren til mine mente at det de fikk av hans familie var hans og skulle være hos han. Spesielt klær var det upraktisk med. Spesielt da de var små og kun var hos han hver 6. helg fordi han bodde så langt unna. De fikk brukt klærne maks to ganger. Fotballsko som ble brukt et par ganger før de var for små osv.

Fra meg tok de med ski, akebrett, nettbrett og alt mulig. Ikke alltid vi fikk det tilbake, men det var barnas ting, og det var det viktigste. Så fikk jeg ta diskusjonen med tilbakelevering med far så han sendte tingene i posten.

Anonymkode: 0d9a2...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...