Gå til innhold

Boligannonse inaktiv (bolig til leie) finn.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det kan bety begge alternativene du lister opp, eller at annonsen rett og slett bare er utløpt. 

Anonymkode: 9a384...052

Takk for svar :) 

Jeg ser på andre annonser at det står ‘solgt’ og ‘utleid’, og den generelle følelsen er at leiemarkedet går tregt, så jeg satser på den er utløpt. 

Vet du om de som eier annonsen får melding dersom man sender en?

(jeg har, som du sikkert forstår, lagret lenken, så jeg har annonsen foran meg)

Anonymkode: ae728...0dd

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar :) 

Jeg ser på andre annonser at det står ‘solgt’ og ‘utleid’, og den generelle følelsen er at leiemarkedet går tregt, så jeg satser på den er utløpt. 

Vet du om de som eier annonsen får melding dersom man sender en?

(jeg har, som du sikkert forstår, lagret lenken, så jeg har annonsen foran meg)

Ja, det tror jeg de får! Jeg sendte i alle fall nylig melding til en som hadde en utløpt annonse på Finn (vel å merke ikke utleie, men jeg kan ikke se for meg at det utgjør noen forskjell). Selger mottok meldingen som normalt. Lykke til! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det tror jeg de får! Jeg sendte i alle fall nylig melding til en som hadde en utløpt annonse på Finn (vel å merke ikke utleie, men jeg kan ikke se for meg at det utgjør noen forskjell). Selger mottok meldingen som normalt. Lykke til! 

Takk for svar. Jeg vil tro finn.no har samme løsning for alle annonser, så da satser jeg på at dette skjer i mitt tilfelle også. Takk for det :) 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...