Gå til innhold

Sønnen min på 13 år må opp i herrestørrelse L

Anbefalte innlegg

Men de klærne er jo så brede. Har brukt M de siste to årene, og de er litt vide, men ikke så ille at det klumper seg under gensere. Buksene er ikke lange nok lenger heller, så han trenger bilder lange nok. Men så er han så tynn at det så vidt er M sitter i livet. Han handler kun joggebukser, trenings t-skjorter og ensfargede gensere uten hette, så utvalget er begrenset.

Anonymkode: 12aa9...486

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Mediumtall.no

Anonymkode: e9676...55b

Han må prøve alt han skal kjøpe, og aldri i verden om jeg betaler 600-1300 for ei t-skjorte. 

Jack and Jones pleier å ha mye til unge gutter som er lange og tynne. Vi handlet mye der da våre var 12-16 år, og spesielt eldste som på et tidspunkt var omtrent 1.95 og bare 65-70 kilo, de hadde klær som passet ganske bra. 

Anonymkode: d3d6f...fe0

Annonse

Skulle også til å foreslå jack & jones, mine gutter handlet mye der når de var i den hengslete alderen hvor de skøyt i været uten å fylle ut i bredden. De har dongeribukser som er smale rundt livet og lange i bena og mye slim fit passform så man kan gå opp i størrelse uten at det blir for vidt, i alt fra skjorter til hettegensere.

Anonymkode: 9ab93...2a7

Lager157 har bra fasong  og de har ofte bukser det er mulig å legge ned. Mine tre sønner og min mann som alle er over 195 handler derfra. Av bukser utenom er også carhartt et merke som psser dem. Mediumtall er greit i fasong men peisen er høy. Hvite t-skjorter kjøpes slimfit i stor størrelse på hm.

Anonymkode: 3f4b2...262

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jack and Jones pleier å ha mye til unge gutter som er lange og tynne. Vi handlet mye der da våre var 12-16 år, og spesielt eldste som på et tidspunkt var omtrent 1.95 og bare 65-70 kilo, de hadde klær som passet ganske bra. 

Hvilken størrelse kjøpte dere da? Min er 191 og 61 kg, så ganske likt i størrelse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skulle også til å foreslå jack & jones, mine gutter handlet mye der når de var i den hengslete alderen hvor de skøyt i været uten å fylle ut i bredden. De har dongeribukser som er smale rundt livet og lange i bena og mye slim fit passform så man kan gå opp i størrelse uten at det blir for vidt, i alt fra skjorter til hettegensere.

Anonymkode: 9ab93...2a7

Min bruker bare joggebukser, og de er som regel vide i livet. Han elsker sportoutlet sine til 150kr, men de er ekstremt vide i livet for han.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lager157 har bra fasong  og de har ofte bukser det er mulig å legge ned. Mine tre sønner og min mann som alle er over 195 handler derfra. Av bukser utenom er også carhartt et merke som psser dem. Mediumtall er greit i fasong men peisen er høy. Hvite t-skjorter kjøpes slimfit i stor størrelse på hm.

Men lager157 har bare nettbutikk?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men lager157 har bare nettbutikk?

Vi har bestilt på nettet uten å prøve, ingen problem. De har butikk i Fredrikstad tror jeg?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi har bestilt på nettet uten å prøve, ingen problem. De har butikk i Fredrikstad tror jeg?

Fredrikstad blir litt langt å reise.

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Som tipset over her, jack and jones!  Der får vi kjøpt jeans til vår høye men supertynne gutt. De har jeans som er 34 i lengde men 27 i livet feks. 

Anonymkode: 16a3a...ee9

Men min bruker ikke jeans😀

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Da er det lager157 og cargopants og joggebuker du trenger.

Lager 157 har fortsatt ikke butikker i nærheten her. Cargopants er ikke joggebukser

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du får sette strikk i livet på joggebuksene han liker da. 

Vanskelig å gi råd og tips når lite funker for han pga utfordringer. 

Anonymkode: 07dde...7e4

Ja, det er derfor jeg spør her. Jeg sliter selv. Men har sjekket alle tips her, og drar innom jack&jones og sjekker

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Lager 157 har fortsatt ikke butikker i nærheten her. Cargopants er ikke joggebukser

Ja, det er derfor jeg spør her. Jeg sliter selv. Men har sjekket alle tips her, og drar innom jack&jones og sjekker

De har joggebukse i slimfit også, men det er ikke sikkert butikken har alle farger og modeller. Det går jo i fall an å prøve en på som er lik i tekstur eller størrelsen  og så bestille ønsket passform eller farge på nett etterpå. https://www.jackjones.com/nb-no/bukser/joggebukser?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAuYuvBhApEiwAzq_YiT2o04FMzvPUiZ682ktdEJQ8fvhQ5Ot1Yq_H5w2QMZ7HaYL1S0VtuBoCmBgQAvD_BwE&fit=Slim Fit

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De har joggebukse i slimfit også, men det er ikke sikkert butikken har alle farger og modeller. Det går jo i fall an å prøve en på som er lik i tekstur eller størrelsen  og så bestille ønsket passform eller farge på nett etterpå. https://www.jackjones.com/nb-no/bukser/joggebukser?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAuYuvBhApEiwAzq_YiT2o04FMzvPUiZ682ktdEJQ8fvhQ5Ot1Yq_H5w2QMZ7HaYL1S0VtuBoCmBgQAvD_BwE&fit=Slim Fit

Ja, jeg så det. Vi prøver det også, men tror de blir for stramme i beina. Men sjekker i alle fall. 

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg måtte sette ekstra strikk i livet på joggebuksene her i en periode hvor ene sønnen var veldig tynn og hengslete

Anonymkode: 651ac...f8b

Det er knyting i livet på buksene, men han er litt klønete på å knyte, og innstrammingen gjør at det blir «klumpete»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...