Gå til innhold

Hvordan får man en bil inn i en butikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Mange steder i Oslo (feks i Bjørvika og midt på Karl Johan) er det bilforhandlere/utstillere som har tatt biler inn i butikken. Hvordan har de klart det?!

Anonymkode: 66096...cd0

Ukens dummeste spørsmål er stilt folkens... 

Anonymkode: f4af7...79b

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror du skal være svært forsiktig med å beskylde andre for å være dumme😂

Anonymkode: 2ac91...901

Vet ikke helt hva du vil frem til. Men ikke i denne sammenheng. 

Anonymkode: f4af7...79b

MissSaigon skrev (5 timer siden):

De bygger jo bygget rundt bilen, selvsagt.

Ev tar de den inn via vareleveringsporten. Alle butikkene i senteret får varene sine på store paller, så en bil kommer nok inn samme vei. 

De bygger jo ikke et helt bygg rundt en bil. Da må den stå der permanent, og det ville blitt umulig mtp. legging av blant annet gulv. 

Anonymkode: 12beb...7a9

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De bygger jo ikke et helt bygg rundt en bil. Da må den stå der permanent, og det ville blitt umulig mtp. legging av blant annet gulv. 

😂

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Ironi er vel ikke din sterkeste side kanskje 😆

Anonymkode: 750f1...ff4

Jeg har lurt litt på det samme faktisk. Jeg jobber på Sandvika Storsenter og innimellom har de biler til utstilling der inne. Vet jo hvor lagerinngangen er, men syntes allikevel det er rart at de får en bil inn den veien😅 Gangen er bred, så der er det ikke noe problem. Men hvordan de får den derfra videre inn på senteret det lurer jeg på.

Anonymkode: cd69b...91a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Haha! Really??

Anonymkode: c7346...b8d

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har lurt litt på det samme faktisk. Jeg jobber på Sandvika Storsenter og innimellom har de biler til utstilling der inne. Vet jo hvor lagerinngangen er, men syntes allikevel det er rart at de får en bil inn den veien😅 Gangen er bred, så der er det ikke noe problem. Men hvordan de får den derfra videre inn på senteret det lurer jeg på.

De kjører. Sett det flere ganger 

Anonymkode: efc1c...a18

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

De kjører i gangene på senteret, utenom åpningstid.

Kjører forsiktig så går det helt fint.

På et stort senter er det alltid minst en inngang som er stor nok til å få inn alt fra lift til truck, intiørdeler og ikke minst, en bil.

Er gjerne en vanlig dør i en "vegg" som kan åpnes på en eller annen måte så man tenker ikke over det fordi man alltid bruker døra, men hele veggen kan åpnes på en eller annen måte når de ønsker. Kan være en diger skyvedør som er lukket og har en vanlig dør i seg f.eks.

Anonymkode: 51c93...809

Her har de og sånne store vinduer som egentlig er dører, som ei over her har nevnt. Jeg ante ikke at det gikk an å åpne, før jeg tilfeldigvis kom forbi en dag de var i ferd med å kjøre ut en bil.

Syns ikke det er noe rart at HI lurer på det.

Anonymkode: 2035d...925

MissSaigon skrev (På 1.3.2024 den 11.01):

De bygger jo bygget rundt bilen, selvsagt.

Ev tar de den inn via vareleveringsporten. Alle butikkene i senteret får varene sine på store paller, så en bil kommer nok inn samme vei. 

Ukens dummeste spørsmål fikk ukens dummeste svar😂.

Seriøst? Bygger bygget rundt bilen. Så når BMW lanserer ny modell som står utstilt på et kjøpesenter bygger de bygget rundt den?

Anonymkode: 0e164...98c

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Bygger bygget rundt bilen. Så når BMW lanserer ny modell som står utstilt på et kjøpesenter bygger de bygget rundt den?

Tenk deg litt om en gang til. Kan det være at svaret var ironisk? At ingen i hele verden tror at man bygger et bygg rundt en bil ;) 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tok du ikke ironien? 

Anonymkode: 7adba...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...