Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #1 Skrevet 1. mars 2024 Hva tenker dere om Synsam brilleabonnement i forhold til det å kjøpe 2 par briller på vanlig måte? De tilbyr 20% honnørrabatt på begge deler. Jeg trenger 1 par vanlige briller og 1 par solbriller med styrke. Enten betaler jeg for begge brillene med en totalpris på 7734 kr (da er det 20% honnørrabatt på første par og 50% på andre paret), eller så kan jeg ha abonnement på 297 kr mnd med bindingstid på 24 mnd og da var det inkludert 3 forskjellige briller også bytter de glass gratis hvis synet ditt endrer seg. Hvis jeg velger abonnement så MÅ man ha 3 par briller (jeg trenger egentlig ikke 3 par) betaler jeg da til sammen 7128 kr etter 24 måneder. Man kan også velge å ha 2 par briller også linser i tillegg. Men jeg tror da at abonnementet blir dyrere enn 297 kr i måneden da, jeg glemte å spørre. Men jeg har jo både forskjellig styrke på begge øyer også skjeve hornhinner, så jeg husker ut i fra sist jeg kjøpte linser regelmessig så endte det opp med å bli veldig dyrt i alle fall. Men det står i alle fall på nettet at hva du betaler i måneden blir avgjort ut i fra hvilke briller og glass du velger. Men hvis man avslutter abonnementet så må man betale ut brillene eller levere de tilbake. Og velger man nye glass eller nye briller f.eks 1 år ut i abonnementet så må man betale for 1 år ekstra abonnement. Anonymkode: dbd1a...0e9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #2 Skrevet 1. mars 2024 Hvorfor skriver du nøyaktig samme innlegg på flere forum? https://www.diskusjon.no/topic/1943490-hva-tenker-dere-om-synsam-brilleabonnement-i-forhold-til-det-å-kjøpe-2-par-briller-på-vanlig-måte-hva-burde-jeg-velge-å-gjøre/ Anonymkode: 8987e...d5f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #3 Skrevet 1. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skriver du nøyaktig samme innlegg på flere forum? https://www.diskusjon.no/topic/1943490-hva-tenker-dere-om-synsam-brilleabonnement-i-forhold-til-det-å-kjøpe-2-par-briller-på-vanlig-måte-hva-burde-jeg-velge-å-gjøre/ Anonymkode: 8987e...d5f For å få flere svar? Jeg ser ikke noe galt i å gjøre det? Anonymkode: dbd1a...0e9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): For å få flere svar? Jeg ser ikke noe galt i å gjøre det? Anonymkode: dbd1a...0e9 Vi tillater ikke at det deles hele artikler, blogginnlegg eller lignende, verken via tredjepart eller direkte postet i forumet. Når det gjelder bilder er disse omfattet av åndsverkloven, og må lenkes til. https://forum.klikk.no/foreldre/guidelines/ Anonymkode: 8987e...d5f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #5 Skrevet 1. mars 2024 Det lønner seg aldri med abonnement. Anonymkode: f5644...e39
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #6 Skrevet 1. mars 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi tillater ikke at det deles hele artikler, blogginnlegg eller lignende, verken via tredjepart eller direkte postet i forumet. Når det gjelder bilder er disse omfattet av åndsverkloven, og må lenkes til. https://forum.klikk.no/foreldre/guidelines/ Anonymkode: 8987e...d5f Det står da ingenting om at man ikke kan skrive samme innlegg i forskjellige forum. Hi deler jo ikke andre sine innlegg. For en merkelig ting å gidde å bruke tid på. Hi. Jeg har ikke regnet så mye på det, men jeg har benyttet meg av Synsam sitt tilbud og er fornøyd med det. Jeg kjøpte progressive briller, databriller og solbriller. Anonymkode: da01f...acd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #7 Skrevet 1. mars 2024 Har og hatt abbonement hos synsam, hadde da jobb brille, solbrille og vanlig brille , til 230kr i måneden. Var fornøyd! Er jo bare å kjøpe de ut etterpå, så er de dine. Får og sjekke deg så mye du vil gjennom abbonementet Anonymkode: cab4b...b90
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #8 Skrevet 1. mars 2024 Har abonnement til ungene, og det lønner seg definitivt da det stadig er en brille som blir ødelagt, et glass som ripes opp eller styrken endres…koster ingenting ekstra. For meg selv som ikke ødelegger briller eller endrer styrke hadde det ikke lønt seg… Anonymkode: 8216b...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå