Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #1 Skrevet 29. februar 2024 Jeg har ett problem her med mannen. Vi har vert sammen i 13 år. Jeg har alltid elsket mannen min vi kunne være sammen i mange dager. Vi snakket i mange timer og koste oss sammen. så spol frem til 2023 og hele mannen forandrer seg, og jeg orker ikke mer. Han spyr ut tull etter tull som han har sett på YouTube. Han mener jeg er hjernevasket av medier 🙄 han skal ikke bruke fluor mer så det stinker av munnen. Han kommer konstant med bemerkninger om min helse (har en kronisk medfødt sykdom). Han har kuttet å spise hvete (ikke lavkarbo kun hvete) greit det men han kommenterer høyt i butikken at det er min skyld barna er så rabiate da jeg bare lager dritt mat til dem🤬 altså jeg lager hjemmelaget mat fra bunnen. Han mener han er forgiftet av covid vaksinen og at det er min skyld han tok den. Og sånn fortsetter det, det er rett og slett ikke mulig å føre en samtale med han mer. Det er liksom typ å så fint vær det er i dag og svaret hans er nei Putin styrer været det er hans skyld det regner så mye…… osv osv. Jeg har mistet fullstendig lysten på den en gang så flotte mannen min. Han glaner på YouTube vert ledige sekund det er helt psykt! Noen som har noen råd, hva jeg skal gjøre? Har prøvd å snakke med han var helt ærlig mot han sa det akkurat som det var, han mente jeg er hjernevasket og faktisk tror på legevitenskap 🙄🙄 Anonymkode: de9fe...96e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #2 Skrevet 29. februar 2024 Han høres psykotisk ut hvis det bare har endret seg sånn plutselig. Ta han med til legen Anonymkode: b78c8...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #3 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han høres psykotisk ut hvis det bare har endret seg sånn plutselig. Ta han med til legen Anonymkode: b78c8...6cb Nei dette har skjedd gradvis over ett år😩. Som sagt en eller annen form for midtlivskrise hvor han er opptatt av at han aldri skal bruke medisiner kroppen hans skal hele seg selv osv. er virkelig helt forferdelig slitsomt Anonymkode: de9fe...96e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #4 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei dette har skjedd gradvis over ett år😩. Som sagt en eller annen form for midtlivskrise hvor han er opptatt av at han aldri skal bruke medisiner kroppen hans skal hele seg selv osv. er virkelig helt forferdelig slitsomt Anonymkode: de9fe...96e Nja, midtlivskrise kan det jo godt være. Men han høres jo ut som han har vært en flott mann, til nå å nedverdige deg sånn. Det er ikke normalt og ikke noe du skal trenge å finne deg i Anonymkode: b78c8...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #5 Skrevet 29. februar 2024 Han hadde jeg flytta fra ganske så kjapt!! Anonymkode: 14728...c9e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #6 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Han hadde jeg flytta fra ganske så kjapt!! Anonymkode: 14728...c9e Heldige deg som har en masse penger. Ikke alle har det. Anonymkode: e17d0...3a2
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #7 Skrevet 29. februar 2024 Dette er jo ikke normalt, har det skjedd plutselig? Jeg tenker også at han må til lege. Hadde mannen min plutselig endret seg sånn ville jeg tenkt svulst på hjernen... Anonymkode: 756e3...7e8
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #8 Skrevet 29. februar 2024 Dette er et resultat av mennesker som er lett påvirkelige og begynner å lete etter materiale som støtter skepsisen deres. De aller fleste konspirasjonsteoretikere starter livet som vanlige mennesker til de føler de ser lyset. Og da er alle andre dumme og en del av saueflokken. Selv om vi har tatt et valg basert på akkurat de samme argumentene for/mot. Og de kan ikke ta feil så klart. Og de er ikke skyld i noe. Helt ærlig, så tror jeg ikke du klarer å snu dette på noen måte. Jeg tror det kommer til å bli verre og verre. Jeg ville gått. Deres verdier er så totalt foskjellige at det ikke er mulig å leve sammen i harmoni over lenger tid. Men vær ærlig med han å si hvorfor. At han har så mange meninger som er i strid med dine verdier at du ikke kan se at dere har en fremtid sammen. På sikt vil han kunne påvirke barna også. Du kan jo starte med å svare på det han sier? - du lager bare drittmat til barna! - ja, men da kan vel du stå for innkjøp og matlaging heretter, så de får den rette maten? - det er Putin sin feil at det regner! - ok. Hvordan får han det til å regne i Norge, og hvorfor er det interessant for Putin å sende regn til Norge? - du er hjernevasket av medier! - jaha. Er jeg hjernevasket av medier fordi jeg lander på et annet valg enn deg? Blir man hjernevasket av å lese begge sider av saken og så ta et valg? Er mitt valg mindre verdt enn ditt valg? - jeg er forgiftet av vaksinen! - ok. Hvilke giftstoffer har du fått i deg, og nøyaktig hva gjør de stoffene med kroppen din? Og hva er forskjellig led deg nå og da- sånn bortsett fra at du har endret verdier? Er det det du mener? At vaksinen har endret deg til å tro på ting du ikke trodde på før? - det er din skyld at jeg tik vaksinen! - mener du det? Hvordan tvang jeg deg til det? Eller overtalte deg? Hva gjorde jeg som fører til at det er min feil? Det er en 5% sjanse for at du parkerer han med dette. Få han til å «tenke sjæl». Anonymkode: 982e9...fc6
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #9 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Heldige deg som har en masse penger. Ikke alle har det. Anonymkode: e17d0...3a2 Hæ?? Jeg har absolutt ikke masse penger!! Heller det motsatte faktisk. Hva har det med dette å gjøre?? Anonymkode: 14728...c9e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #11 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Han høres psykotisk ut hvis det bare har endret seg sånn plutselig. Ta han med til legen Anonymkode: b78c8...6cb Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Dette er jo ikke normalt, har det skjedd plutselig? Jeg tenker også at han må til lege. Hadde mannen min plutselig endret seg sånn ville jeg tenkt svulst på hjernen... Anonymkode: 756e3...7e8 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Lege Anonymkode: 5cf62...fa3 Hvordan tenker dere at HI skal få tvunget han med til legen? Anonymkode: 982e9...fc6
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #12 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hæ?? Jeg har absolutt ikke masse penger!! Heller det motsatte faktisk. Hva har det med dette å gjøre?? Anonymkode: 14728...c9e De fleste er bundet gjennom eiendom og delt økonomi på andre måter. Fint for deg som ikke er det. Anonymkode: e17d0...3a2
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #13 Skrevet 29. februar 2024 Det er lett å si jeg skal gå fra han men vi har barn hus og familie sammen. Jeg elsker han jo, men han blir bare verre og verre. Anonymkode: de9fe...96e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #14 Skrevet 29. februar 2024 Har du tatt det opp med familien hans? Har de det på samme måte, er det jo en liten sjanse for at dere kan gå samme og prøve å nå inn til mannen. Ellers hadde jeg nok sagt rett ut at om han fortsetter sånn og henter all sin informasjon fra YouTube, ser jeg ingen annen utvei enn skilsmisse. Anonymkode: 72153...665
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #15 Skrevet 29. februar 2024 Send en bekymringsmelding til legen hans. Selvom endringen har kommet over ett år så er det en ganske brå endring. Ville iallfall fått utelukket helseplager før jeg begynte å ta noen valg når du sier han før 2023 var flott. Anonymkode: 61895...210
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #16 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvordan tenker dere at HI skal få tvunget han med til legen? Anonymkode: 982e9...fc6 Hun må ta kontakt med barnevernet, så hjelper de henne. Anonymkode: 36766...a04
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #17 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er lett å si jeg skal gå fra han men vi har barn hus og familie sammen. Jeg elsker han jo, men han blir bare verre og verre. Anonymkode: de9fe...96e Du må ta kontakt med barnevernet og be om hjelp. Det du beskriver er farlig for barn å vokse opp med. De kan gjøre det meste som ikke du kan få gjort noe med. Anonymkode: 36766...a04
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #18 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Han hadde jeg flytta fra ganske så kjapt!! Anonymkode: 14728...c9e Ja, det er sånn svake, moderne kvinner løser problemer. En liten ting, så er det over. Dere tåler ingenting. Å jobbe med ekteskapet, gode og onde dager er det ingenting som heter lenger. Anonymkode: 2874e...354
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #19 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sånn svake, moderne kvinner løser problemer. En liten ting, så er det over. Dere tåler ingenting. Å jobbe med ekteskapet, gode og onde dager er det ingenting som heter lenger. Anonymkode: 2874e...354 Mannen til hi har forandret seg drastisk. Det er ikke én liten ting. Anonymkode: d6dc1...68b
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #20 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Mannen til hi har forandret seg drastisk. Det er ikke én liten ting. Anonymkode: d6dc1...68b Jo, i det lange løp er det dét. Anonymkode: 2874e...354
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #21 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jo, i det lange løp er det dét. Anonymkode: 2874e...354 Hvor langt løp da? Anonymkode: d6dc1...68b
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2024 #22 Skrevet 29. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, det er sånn svake, moderne kvinner løser problemer. En liten ting, så er det over. Dere tåler ingenting. Å jobbe med ekteskapet, gode og onde dager er det ingenting som heter lenger. Anonymkode: 2874e...354 En LITEN ting??? Anonymkode: 14728...c9e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #23 Skrevet 1. mars 2024 Bor dere i Porsgrunn? Anonymkode: c52d6...12b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #24 Skrevet 1. mars 2024 La han bare styre på det går over. Skjønner det er slitsomt men han har vel kanskje litt for mye fritid nå om dagen? Dette er sikkert bare en fase neste uke er det en ny video som snakker om noe helt annet og mer oppløftende 😊 Anonymkode: 53171...dfe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #25 Skrevet 1. mars 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Bor dere i Porsgrunn? Anonymkode: c52d6...12b Nei 😅 skulle vi? Vi bor i Oslo om det har noe å si? Anonymkode: de9fe...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå