Gå til innhold

Jeg har møtt drømmemannen, men det er et stort MEN :-( :-(

Anbefalte innlegg

Han er bifil. Jeg har lett etter et slik type mann i lang lang tid. Vi er superlike på så mange måter, liker samme type musikk og filmer, han har verdens beste personlighet, er raus og har stor toleranse for at folk er forskjellige. Han er rett og slett perfekt! Men han faller altså for både kvinner og menn. Han sier han tiltrekkes av personlighet og ikke kjønn. Jeg kjenner at dette er veldig rart for meg. Men han er sånn en fin mann.  Hva bør jeg gjøre? Satse på han eller la han gå? 

Anonymkode: 840cb...f85

Fortsetter under...

Det viktigste er vel om følelsene dine er gjengjeldt. Hvem han faller for spiller vel ingen rolle, så lenge han har falt for deg. Du kan aldri garantere at man ikke får følelser for noen andre i et forhold.

Anonymkode: ab951...756

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det viktigste er vel om følelsene dine er gjengjeldt. Hvem han faller for spiller vel ingen rolle, så lenge han har falt for deg. Du kan aldri garantere at man ikke får følelser for noen andre i et forhold.

Anonymkode: ab951...756

ja følelsene er gjengjeldt 🙂 

Spiller det egentlig noen rolle? Det viktigste er vel at dere er enige om grad av trofasthet? Altså hvis begge er enige om at dere kun skal være med hverandre, så er det vel ikke større risiko for utroskap her enn hos en heterofil mann. Om noe kanskje mindre fordi det er personlighet din han først og fremst er tiltrukket av.

Anonymkode: 0d209...d79

Annonse

Hvorfor spiller det noen rolle?

Det er deg han vil ha, det burde da være nok.

Har forresten selv vært gift med en bifil mann i 22 år og har egentlig aldri sett på det som en sak i det hele tatt.

Anonymkode: 64d26...29b

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Tja, jeg hadde følt turn off ved en mann som har hatt tingen sin i rompa på en annen mann.

Anonymkode: c37a1...2d1

Jeg er enig, men hadde nok formulert meg annerledes enn deg. Du virker usedvanlig lite intelligent. 

Anonymkode: 0f1ef...7dc

Hi her. Takk for svar 🙂 Jeg ser at jeg kanskje er litt fordømmende. Mine tidligere forhold har vært til heterofile og maskuline menn. Denne mannen er ikke så maskulin, men hele personligheten hans er fantastisk så det gjør ikke så mye at han ikke er det. Jeg må nok bare omstille meg litt i hodet mitt......

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Tja, jeg hadde følt turn off ved en mann som har hatt tingen sin i rompa på en annen mann.

Hva er forskjellen med det, og om han har tatt ei annen dame bakfra.

Anus er anus uansett kjønnet den sitter på... 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke helt, jeg bare sier hva jeg føler, og JEG hadde synes det var ekkelt å ligge med en som hadde ligget med en mann.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Personlig synes jeg det er lite sexy med en mann som har tatt en annen i rumpa, uavhengig av om det har vært en manne- eller kvinnerumpe. Anusfikserte menn er ikke min greie.

Er det ok for deg at jeg mener det?

Anonymkode: fa9de...56a

Annonse

Hva er det du tenker er problematisk med dette, HI? Har du problemer med folk som er bifile, eller er det det at han ikke er alfahann som er vanskelig for deg? 
Han har jo valgt deg, og uansett om han er hetero eller bifil så velger du jo å stole på han? Eller tenker du at siden han er bifil så vil han senere ha en mann? Klarer ikke helt å forstå hva du tenker kan være faren her :) 

Anonymkode: 85e9a...dec

For meg hadde det vært en turn of. Men for meg er det nok kombinasjonen av at han er litt mer på den feminine siden av mennene i tillegg til at han tenner på menn. For meg og min seksualitet er det viktig at mannen er maskulin.

Men det ligger jo i deg dettte, og i dine følelser.

Det er ingenting galt i å være bifil, det er ingen trussel for deg, han er jo forelsket i deg nå.

Men jeg ville forsikret meg om at han kan leve uten den andre siden av sin seksualitet da. Kjenner en dame som er bifil, hun var gift med en mann i 10 år, men da savnet hun så mye å være sammen med en annen dame at hun ble skilt. Hun lengtet etter en kvinne igjen, og ble sammen med en dame ganske fort etter at de ble skilt. 

Vil denne mannen savne å være sammen med en mann etterhvert, du kan jo ikke fylle alle rollene i hans seksualitet...

Anonymkode: 160eb...651

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det du tenker er problematisk med dette, HI? Har du problemer med folk som er bifile, eller er det det at han ikke er alfahann som er vanskelig for deg? 
Han har jo valgt deg, og uansett om han er hetero eller bifil så velger du jo å stole på han? Eller tenker du at siden han er bifil så vil han senere ha en mann? Klarer ikke helt å forstå hva du tenker kan være faren her :) 

Nei jeg tenker litt det du skriver først der, at han ikke er alfahann. Jeg er også en sjalu type, så jeg er litt stressa for å måtte passe opp for menn også hvis du skjønner. Jeg vet at akkurat det er et problem jeg må jobbe med, men jeg er så redd for å se trusler i alle. Så er jeg litt redd for hva mine venninner vil synes om det. Jeg er i begynnelsen av 20 årene, så jeg er engstelig for at andre skal synes jeg er rar. Uff, det høres så stygt ut å tenke slik. Men jeg tror mange ville reagert dersom de fikk vite at jeg dater akkurat han det gjelder. Jeg vet at jeg ikke burde tenke sånn, men jeg gjør det 😞 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei jeg tenker litt det du skriver først der, at han ikke er alfahann. Jeg er også en sjalu type, så jeg er litt stressa for å måtte passe opp for menn også hvis du skjønner. Jeg vet at akkurat det er et problem jeg må jobbe med, men jeg er så redd for å se trusler i alle. Så er jeg litt redd for hva mine venninner vil synes om det. Jeg er i begynnelsen av 20 årene, så jeg er engstelig for at andre skal synes jeg er rar. Uff, det høres så stygt ut å tenke slik. Men jeg tror mange ville reagert dersom de fikk vite at jeg dater akkurat han det gjelder. Jeg vet at jeg ikke burde tenke sånn, men jeg gjør det 😞 

Men da er det jo den feminine siden du har problemer med, ikke at han er bifil. Jeg har mange guttevenner som er veldig feminine i forhold til kompiser, uten at de er bifile. At du er sjalu må du jo ta på din kappe. Det er ikke sånn at bifile har dobbelt opp å velge i selv om mange tror det :) hva vennene dine synes må jo være revnende likegyldig så lenge du liker han! Ikke risiker å miste en flott mann pga dette da. Lykke til 🙏

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Men da er det jo den feminine siden du har problemer med, ikke at han er bifil. Jeg har mange guttevenner som er veldig feminine i forhold til kompiser, uten at de er bifile. At du er sjalu må du jo ta på din kappe. Det er ikke sånn at bifile har dobbelt opp å velge i selv om mange tror det :) hva vennene dine synes må jo være revnende likegyldig så lenge du liker han! Ikke risiker å miste en flott mann pga dette da. Lykke til 🙏

Tusen takk, jeg skal gå i meg selv 🙂 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han er bifil. Jeg har lett etter et slik type mann i lang lang tid. Vi er superlike på så mange måter, liker samme type musikk og filmer, han har verdens beste personlighet, er raus og har stor toleranse for at folk er forskjellige. Han er rett og slett perfekt! Men han faller altså for både kvinner og menn. Han sier han tiltrekkes av personlighet og ikke kjønn. Jeg kjenner at dette er veldig rart for meg. Men han er sånn en fin mann.  Hva bør jeg gjøre? Satse på han eller la han gå? 

Satse selvfølgelig

Anonymkode: 7993b...1fa

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men er dette noe du trenger å avgjøre nå? Kan du ikke bare se an åssen det går? Kanskje finner han ut at han ikke kan leve uten sex med menn, kanskje finner du ut at du trenger en mer alfahann likevel, kanskje holder dere sammen for alltid, kanskje går du fra ham fordi han viser seg å være uhygienisk eller han går fra deg fordi han forelsker seg i venninna di… dette er jo ting dere ikke kan vite på forhånd. Kan dere ikke bare kose dere sammen og se hvor veien ender?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det høres ut som du ikke er moden nok til å være i dette forholdet akkurat nå når du drar inn både sjalusi for andre menn, hva andre venner vil si og selve hans legning. 

HvittHus skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det høres ut som du ikke er moden nok til å være i dette forholdet akkurat nå når du drar inn både sjalusi for andre menn, hva andre venner vil si og selve hans legning. 

Er man umoden hvis man reflektere over hvorvidt man kan være sammen med en som har en annen legning enn seg selv?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er man umoden hvis man reflektere over hvorvidt man kan være sammen med en som har en annen legning enn seg selv?

Når man drar inn venners reaksjon, så ja etter min mening er man da ikke moden for et slikt forhold.

Endret av HvittHus
HvittHus skrev (8 minutter siden):

Når man drar inn venners reaksjon, så ja etter min mening er man da ikke moden for et slikt forhold.

Det er jeg enig med deg i. Men er man umoden hvis man reflekterer over hvorvidt man kan være sammen med en som har en annen legning enn seg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...