Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Meningen her er ikke å mobbe hverandre for blonde øyeblikk, men forhåpentligvis få fram noen morsomme ting man har trodd eller misforstått. Jeg kan jo begynne selv. Da jeg var barn leste jeg mye Donald Duck og der var det alltid masse fantasifulle tullenavn, gjerne ganske like de ekte. Dette medførte at jeg i svært mange år, vi snakker til opp i 30-årene 🙈, trodde at Kuala Lumpur bare var et tullested fra Donald. Sannheten kom selvfølgelig fram i en større sammenkomst der noen snakket om Kuala Lumpur, og jeg lo og spurte om de også hadde lest Donald. Det ble ganske flaut da det samtidig gikk opp for meg at stedet er ekte og dem at jeg trodde at det var oppdiktet 😂 Flere? Anonymkode: ebbce...f8f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Jeg lo litt da de sa korona kom til å komme til Norge…. Anonymkode: 139f7...c28
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Jeg så en språkbok i en bokhandel - om serbokroatisk språk. Det synes jeg var det rareste navn på ett språk jeg hadde hørt om. Det var den gangen Jugoslavia var ett land. Hadde aldri hørt om hverken Serbisk eller kroatisk den gangen. Trodde først det var tull Anonymkode: acbf8...fbc
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2024 #4 Skrevet 1. mars 2024 Ikke meg, men mannen min trodde narhvaler var fantasidyr på samme måte som enhjørninger og drager 😂 Anonymkode: 49de6...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå