Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #1 Skrevet 28. februar 2024 Var på foreldremøte og det ble tatt opp bruk av mobil, og dette med foreldrekontroll. Jeg og mannen min har samsung og sønnen vår har iphone. Hvordan fungerer foreldrekontroll når vi ikle har det samme? Vi hadde family link til eldste sønnen som hadde samsung da han var ung. Anonymkode: 2f30d...125
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #2 Skrevet 28. februar 2024 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Var på foreldremøte og det ble tatt opp bruk av mobil, og dette med foreldrekontroll. Jeg og mannen min har samsung og sønnen vår har iphone. Hvordan fungerer foreldrekontroll når vi ikle har det samme? Vi hadde family link til eldste sønnen som hadde samsung da han var ung. Anonymkode: 2f30d...125 Der funker fint det, mannen hadde samsung og eldste iphone, styrte alt fra sin tlf han. Men ikke spør meg hvordan, jeg satt meg ikke inn i det. Anonymkode: 1049e...df8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #3 Skrevet 28. februar 2024 Da spør jeg noen som faktisk vet, og håper på svar 😇 Anonymkode: 2f30d...125
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Let me Google that for you: https://parentaler.com/blog/can-you-use-parental-control-iphone-from-android/ Anonymkode: d2eab...06f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Let me Google that for you: https://parentaler.com/blog/can-you-use-parental-control-iphone-from-android/ Anonymkode: d2eab...06f Det er en kommersiell side for en app... Anonymkode: ccf01...353
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Skrevet 28. februar 2024 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Var på foreldremøte og det ble tatt opp bruk av mobil, og dette med foreldrekontroll. Jeg og mannen min har samsung og sønnen vår har iphone. Hvordan fungerer foreldrekontroll når vi ikle har det samme? Vi hadde family link til eldste sønnen som hadde samsung da han var ung. Anonymkode: 2f30d...125 Det går fint, men her er det omvendt, mannen har Iphone og gutten vår har Samsung, men han har foreldrekontroll på, og kan styre alt fra sin mobil, apper som han vil laste ned, hvor lenge han har vært på de forskjellige appene, spilletid, se hvor mye strøm han har igjen, og mye mer. Vi har også Find My kid, der ser vi lokasjon, vi kan spille av lyd fra der han er, se oversikt over apper, kan se når han forlater hjem, og vi kan legge til steder og venner og slik så vi ser hvor han er. Anonymkode: f36ce...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå