Anonym bruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Beklager ekle detaljer, men jeg har bestandig slitt med mye utflod. Må alltid bruke truseinnlegg og kan feks ikke ha farger på bikiniunderdelen pga det. Går jeg uten truseinnlegg så må jeg skifte truse 3 ganger om dagen. nå har jeg fjernet livmora og har ikke utflod overhodet. Er det noe jeg kan bli vant til eller kan det komme tilbake? Det blir jo produsert i livmor og skjeden, men kanskje størsteparten kommer fra livmora? Anonymkode: 8bdee...0d3
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Det er ikke ekkelt. Utflod er høyst normalt og bør ikke unnskyldes. Utfloden forsvinner ikke helt, men det kommer mye mindre. Men mensen mister du helt. Anonymkode: d1219...e5a
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke ekkelt. Utflod er høyst normalt og bør ikke unnskyldes. Utfloden forsvinner ikke helt, men det kommer mye mindre. Men mensen mister du helt. Anonymkode: d1219...e5a Neida det er forsåvit sant. Bare ubehagelig å snakke med «fremmede» Så utrolig deilig! Da gleder jeg meg til den hvertfall blir redusert! Det har ikke vært noe som helst siden operasjon, men det var for en uke siden så ville ikke få håpet opp helt enda Anonymkode: 8bdee...0d3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #4 Skrevet 28. februar 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Neida det er forsåvit sant. Bare ubehagelig å snakke med «fremmede» Så utrolig deilig! Da gleder jeg meg til den hvertfall blir redusert! Det har ikke vært noe som helst siden operasjon, men det var for en uke siden så ville ikke få håpet opp helt enda Anonymkode: 8bdee...0d3 Fjernet i 2016, ble bare tørrere og tørrere til jeg var like tørr som Sahara 😂 Nå bruker jeg vagitorier for å gi fukt. Slet med det samme som deg før, så egentlig helt greit. Det er bare lurt å passe på at du ikke går for lenge sånn som meg, for det kan gi en del plager om det blir FOR tørt også. (Bruker Ovestirin selv, om du vil ha tips til noe ved en senere anledning. Det er reseptfritt.) Anonymkode: f6d6b...5fc
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2024 #5 Skrevet 28. februar 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Fjernet i 2016, ble bare tørrere og tørrere til jeg var like tørr som Sahara 😂 Nå bruker jeg vagitorier for å gi fukt. Slet med det samme som deg før, så egentlig helt greit. Det er bare lurt å passe på at du ikke går for lenge sånn som meg, for det kan gi en del plager om det blir FOR tørt også. (Bruker Ovestirin selv, om du vil ha tips til noe ved en senere anledning. Det er reseptfritt.) Anonymkode: f6d6b...5fc Huff da, Sahara hørtes tørt ut🙈 føler ikke jeg er tørr innvendig, men det kommer ikke ut sånn som før. Tidligere kunne jeg sitte og kjenne at det rant utflod ut, var skikkelig plaga. Takk for tips! Anonymkode: 8bdee...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå