Gå til innhold

Utslett hver kveld

Anbefalte innlegg

Jeg har over lengre tid fått en del utslett som kommer og går iløpet av dagen. Tidligere skjedde det innimellom, det kunne gå dager imellom. De siste 2 månedene har det kommet oftere og oftere, nå er det hver dag, ofte om kvelden.

Utslett er flekkvist, varmt og dekker skuldre/overarmer, bryst og ansikt. Er helt avslappet før det kommer, ikke spist/drukket noe spesielt. Det kommer helt ut av det blå.

Som sagt så var det kun innimellom før, nå er det oftere og oftere. Også når jeg legger meg for å sove, ikke hver natt men ofte, så kjenner jeg bare varmen og vet uten å se at jeg også har utslett. 

I tillegg så har vært litt småsvimmel innimellom, urolig og slikt, økt behov for søvn også.

Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 287e3...7ee

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446194-utslett-hver-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Prøvd å kutte ut hvetemel og sukker? Hadde samme problem i mange år, etter at jeg fokuserte på å minimere fint hvetemel og sukker forsvant plagene på "magisk vis". Og kløen kommer tilbake om jeg spiser feil over litt tid, som f eks jul. Forsvinner så når jeg starter på diett igjen. Holdt på slik som dette i 5 år nå, så vet at maten spiller en mye større rolle enn iallefalljeg trodde.

Anonymkode: e820c...d2b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Prøvd å kutte ut hvetemel og sukker? Hadde samme problem i mange år, etter at jeg fokuserte på å minimere fint hvetemel og sukker forsvant plagene på "magisk vis". Og kløen kommer tilbake om jeg spiser feil over litt tid, som f eks jul. Forsvinner så når jeg starter på diett igjen. Holdt på slik som dette i 5 år nå, så vet at maten spiller en mye større rolle enn iallefalljeg trodde.

Anonymkode: e820c...d2b

Utslettet mitt klør ikke, det er bare varmt. 

Anonymkode: 287e3...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...