Gå til innhold

Hva tror dere om bryllupsprosjektet til Else Kåss Furuseth?

Anbefalte innlegg

Hun skal gifte seg i spektrum i april. Det meste er klart, bare ikke mannen.. 

Et slikt "stunt" er jo veldig Else i grunn så sånn sett ikke noe sjokk. Og jeg håper så inderlig at det faktisk hadde klaffet! Det hadde vært så morsomt, så magisk og så vakkert. Når nesten ingen finner hverandre i alle disse sjekke/datingprogrammene på tv så hadde det vært så fantastisk om Else faktisk fant sin person for hun fortjener det så inderlig. Jeg er stor fan av henne, men er også litt tvilende til det hele. For vil ikke et slikt prosjekt tiltrekke seg mennesker med feil intensjoner? Som er ute etter sine minutter i rampelyset? Det ser vi jo stadig eksemplar på i alskens realityprogrammer.

Anonymkode: ea4c4...a9b

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (På 27.2.2024 den 11.09):

Med operasjon…? 

Anonymkode: 2125f...974

Ekspander  

Nei. Hun har vel ikke hatt operasjon har hun? Går på slankesprøyter så vidt jeg vet.

Anonymkode: f9b18...95f

Selvfølgelig vil det ikke fungere, tviler på at det finnes "skikkelige" folk som melder seg på noe sånt. Det blir et rent underholdningsprogram, som alt annet hun holder på med.

Hun er jo en søt, snill og omsorgsfull dame som det helt sikkert finnes en god match til der ute, men hun er som hun sier det selv "litt mye" så det hun trenger er ikke en pr-kåt mann som tar like mye plass i rommet som henne selv.

Anonymkode: f0ade...dfd

Jeg forstår bare ikke konseptet hennes? Greit å by på seg selv, og jeg syns programmet Helsekost Furuseth var bra. Men hva er opplegget med dette bryllupsprosjektet? 

Går ikke damen litt imot seg selv noen ganger? Hun byr på seg selv, og viser seg naken på tv for å fremme kropps-positivitet. Og så lager hun et program om hvordan hun vil gå ned i vekt. Hun framstår som en selvsikker og selvstendig dame, og ønsker å fremme det, samtidig sender hun ut signaler om at det ikke er greit å være singel? 

Sommerkroppen 2029 skrev (På 27.2.2024 den 14.07):

Jeg forstår bare ikke konseptet hennes? Greit å by på seg selv, og jeg syns programmet Helsekost Furuseth var bra. Men hva er opplegget med dette bryllupsprosjektet? 

Går ikke damen litt imot seg selv noen ganger? Hun byr på seg selv, og viser seg naken på tv for å fremme kropps-positivitet. Og så lager hun et program om hvordan hun vil gå ned i vekt. Hun framstår som en selvsikker og selvstendig dame, og ønsker å fremme det, samtidig sender hun ut signaler om at det ikke er greit å være singel? 

Ekspander  

Hun sender vel ikke ut signaler om at det ikke er greit å være singel? Å ønske å dele livet med noen man er glad i handler da ikke om at man ikke er selvstendig eller at man "må" være sammen med noen. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så annerledes å ønske seg en partner enn en bestevenn. 

Jeg tror ikke noe på at hun finner den rette, men hvis hun synes det er et morsomt stunt og folk liker underholdningen er det bare å kjøre på. Folk gjør verre ting på tv 😅

Anonymkode: bfdc0...6ae

Annonse

Anonym bruker skrev (På 5.3.2024 den 10.26):

Hun sender vel ikke ut signaler om at det ikke er greit å være singel? Å ønske å dele livet med noen man er glad i handler da ikke om at man ikke er selvstendig eller at man "må" være sammen med noen. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være så annerledes å ønske seg en partner enn en bestevenn. 

Jeg tror ikke noe på at hun finner den rette, men hvis hun synes det er et morsomt stunt og folk liker underholdningen er det bare å kjøre på. Folk gjør verre ting på tv 😅

Anonymkode: bfdc0...6ae

Ekspander  

Man sender jo ut signaler om at det ikke er ok å være singel, når man lager et tv-program der man er klar for å gifte seg med hvem som helst? Jeg forstår at hun ikke trives med å være singel, men dette er jo en desperat handling, selv til Else å være. Den selvsikre damen er virkelig i ferd med å plukke seg selv fra hverandre - bit for bit. 

Endret av Sommerkroppen 2029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...