Gå til innhold

Hvordan ville du disponert 2,5 millioner kroner?

Anbefalte innlegg

Er i den situasjonen at jeg har 2,5 millioner kroner på konto. Hva er klokest å gjøre med dem? På høyrentekonto gir det jo ikke noe særlig vekst.. Hva bør jeg gjøre med tanke på vekst? Er ikke interessert i å ta noe stor risiko som investering i usikre fond. Finnes det mer sikre fond som gir god avkastning? Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 9eb51...35c

Fortsetter under...

Annonse

De har rentefond i banken som du ikke risikerer noe ved å bruke. Renten på sparekonto er forsvinnende liten, så du har bedre avkastning i rentefond.

Vi har hatt en avkastning på 13-16% de siste årene i helt sikre rentefond.

Anonymkode: 2f9e9...61b

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

www.firi.no dersom du vil investere i krypto. Jeg har tjent godt på bitcoin de siste årene, og har troa på ytterligere økning framover.

Anonymkode: ca882...170

Krypto er i hvert fall stor risiko!

Anonymkode: 62f55...d10

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Definitivt fond. Månedlig trekk og flere ulike typer fond for å spre risikoen. 

Mine har gått så bra at jeg innimellom tenker å ha avdragsfrihet for å spare mer. 

Anonymkode: c7f9c...823

Hvilke fond bruker du?

Anonymkode: 40ae2...7b0

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Definitivt fond. Månedlig trekk og flere ulike typer fond for å spre risikoen. 

Mine har gått så bra at jeg innimellom tenker å ha avdragsfrihet for å spare mer. 

Anonymkode: c7f9c...823

Kan du si hvilke fond?

Anonymkode: ee48a...2ad

Jeg ville brukt ihvertfall 1 mill på oppgraderinger av boligen, og "investert" på den måten. Hadde satt minst 500 tusen i fond, betalt ned ca det samme på lån, og brukt resten på å starte egen bedrift. 

Anonymkode: b38fa...bc8

Jeg ville kjøpt en leilighet og leid ut :) 

Kanskje vurdert god beliggenhet midt i sentrum (bor i Bergen) og hatt den på air b and b / korttidsleie. 

Opptatt av at jeg ikke har hatt økonomi til å kunne spare mye penger til barna, en investering i leilighet blir min måte å kunnne hjelpe de videre på❤️

Anonymkode: cdb34...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...