Gå til innhold

Hvorfor melder de seg på gift ved første blikk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

De tar det som en inngangsbillett til kjendisstatus. Anser det som mindre belastende enn å være tidligere Paradise hotell deltager 😂

Folk som ønsker seg på tv dette

Anonymkode: 5e07d...ed8

De har allerede vært på tv...

Anonymkode: 2fe1f...443

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

De har allerede vært på tv...

Anonymkode: 2fe1f...443

Ja, det er jo det jeg sier.

De er ikke kjent nok i egne øyne og ønsker eksponere seg så de blir mer kjent. De ønsker seg på tv...

Så håper de at resultatet blir flere følgere på sosiale medier, flere spørsmål om deltagelser i div programmer, rett og slett et mer kjent fjes.

Anonymkode: 5e07d...ed8

For å tjene penger og få oppmerksomhet. Dette er vel egentlig kun stunt fordi de trives i rampelyset og vil kunne leve av å være kjendis. For overflatiske personer må da vel det være den ultimate drømmen å kunne leve av å shoppe, vise seg fram og ellers slippe å jobbe? Og for å få det til, må en få oppmerksomhet, massevis av oppmerksomhet! 

Anonymkode: 4b3e2...7c7

Annonse

Er nok oppmerksomhet i en del der, vil jeg tippe, inngangsbillett til kjendis. 

Nå har jeg kun sett litt små klipp, hun rosa feen. For ett fascinerende menneske. Det er en del av meg som håper det er hva vi ser og at de to ender opp sammen. Verden trenger litt mer farger. 

Anonymkode: 5df97...bda

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg kun sett litt små klipp, hun rosa feen. For ett fascinerende menneske. Det er en del av meg som håper det er hva vi ser og at de to ender opp sammen. Verden trenger litt mer farger. 

Ja enig, hun er helt skjønn 🥰

Anonymkode: e177b...e59

Anonym bruker skrev (På 27.2.2024 den 8.26):

Hvorfor vil folk bli kjendis? 

Anonymkode: 46571...b16

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor vil folk bli kjendis? 

Anonymkode: 46571...b16

De som spesifikt ønsker å bli kjendis, og ikke blir det på grunn av at de er veldig dyktig innen et felt, blir det sannsynligvis fordi de er uvanlig glad i oppmerksomhet. Noen kanskje fordi de har visse narsasistiske trekk, noen for å utnytte det til å tjene penger på en behagelig livsstil, noen fordi de er usikker og vil ha masse bekreftelse og noen ytterst få for å skape en posisjon der de får nok innflytelse til å kaste lys over viktige temaer og bidra til en positiv endring av noe.

Anonymkode: 4b3e2...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...