Gå til innhold

Frustrert ang daten

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hadde bare trukket meg tilbake. Gidder ikke kaste bort tid på sånt fjortis-fjas..

Om du trekker deg unna og han da tar mer kontakt, supert. Om det blir helt stille, ok, da vet du hvor du har ham. 

Lev livet ditt, bruk tid på dine nære, dine hobbyer osv i mellomtiden. Få ham litt ut av tankene.

Anonymkode: a0052...c4a

Tusen takk for tips 💔

Anonymkode: d185c...38e

Fortsetter under...

Iiiiik skrev (34 minutter siden):

Jeg ville håndtert det aktivt, det betyr å snakke med ham heller enn å sende mld. «Jeg er usikker på hvor jeg har deg. Etter at vi hadde sex virker du mindre interessert. Stemmer det?» 

Ringe han? Vi pleier aldri å prate i tlf ☺️😌

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Han kommer nok ikke til å svare om du ringer, Hi. Dere har pult, han har fått det han var ute etter. 

Anonymkode: 91fd9...4ac

Ja.. ikke sant.  Så nå ønsker han å pule noen andre?!

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja.. ikke sant.  Så nå ønsker han å pule noen andre?!

Det er det jo ingen her som vet! Du må jo snakke med han, dere oppfører dere jo som tenåringer. Man kan ikke bygge et forhold på meldinger. 

Anonymkode: f74b3...4c0

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Virker ikke det ganske voldsomt?! Pågående!  Ringe NÅ og forlange svar ?!

Det er opp til deg om du vil fortsette på samme viset i flere måneder eller ikke.

Anonymkode: b0b61...8e0

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

De snakker med han på mld en gang om dagen? Det er ikke verdt det 

the bare minimum is not an effort 

Anonymkode: 5e739...95f

Nettop! Jeg forstår ikke hvorfor dere svarte noe helt annet i den andre tråden! Da var jeg needy og jeg kom til å kvele han osv..

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vil du ha et forhold til en mann du ikke kan prate med?

Anonymkode: 06726...44d

Nei. Men akkurat nå føles det ikke naturlig. Veldig trist !! Men første samtale på tlf bør ikke handle om veien videre og stille han til veggs

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nettop! Jeg forstår ikke hvorfor dere svarte noe helt annet i den andre tråden! Da var jeg needy og jeg kom til å kvele han osv..

Du skjønner vel at det er flere folk her inne som svarer.

«Dere»? Jeg har ikke svar i noe annen tråd om dette temaet 

Nei. Men akkurat nå føles det ikke naturlig. Veldig trist !! Men første samtale på tlf bør ikke handle om veien videre og stille han til veggs

Første samtale burde vært på telefon i oktober…

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ringe han? Vi pleier aldri å prate i tlf ☺️😌

Beklager, jeg trodde dere var voksne. Å omtale en fyr som date når dere aldri har snakka med hverandre på tlf virker litt umodent. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du skjønner vel at det er flere folk her inne som svarer.

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

«Dere»? Jeg har ikke svar i noe annen tråd om dette temaet 

Ja, selvsagt.

Men svarene i denne tråden har samme klang, og svarene i den andre tråden hadde samme budskap. Veldig rart

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, selvsagt.

Men svarene i denne tråden har samme klang, og svarene i den andre tråden hadde samme budskap. Veldig rart

Nei, det er ingenting rart med det. Jeg kjenner jeg mister fullstendig interessen for å svare mer her, hvis jeg skal stå til rette for hva andre har svart i andre tråder.

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ja, selvsagt.

Tiden har gått og når han fremdeles er like uinteressert så endrer nok svarene seg også. Det er nesten ikke til å tro at du har sittet og ventet på denne mannen i flere måneder uten å ha snakket i telefonen en enste gang! Hvor mange ganger har dere truffet hverandre fysisk på disse månedene?

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Tiden har gått og når han fremdeles er like uinteressert så endrer nok svarene seg også. Det er nesten ikke til å tro at du har sittet og ventet på denne mannen i flere måneder uten å ha snakket i telefonen en enste gang! Hvor mange ganger har dere truffet hverandre fysisk på disse månedene?

3 ganger 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...