Gå til innhold

Frustrert ang daten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er vel tydelig at han ikke er interessert 

Anonymkode: d419e...c15

Ja, er det jeg og føler. Men når han først svarer meg så er det masse hjerter og sier hvor fin jeg er osb. 

Jeg laget en annen tråd om dette her inne, da fikk jeg høre at jeg var masete, måtte jo gi han mer fred 🙄

Anonymkode: d185c...38e

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, er det jeg og føler. Men når han først svarer meg så er det masse hjerter og sier hvor fin jeg er osb. 

Jeg laget en annen tråd om dette her inne, da fikk jeg høre at jeg var masete, måtte jo gi han mer fred 🙄

Men det hørte du kanskje ikke på? 

Anonymkode: 5fd55...aef

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Han er så sinnsykt treg i kontakten med meg. Spurte om jeg skulle besøke han, ingen svar.. ingen plan på noe. Jeg lurer veldig på hva han tenker. Er det innafor å spørre han rett ut?? Jeg blir så frustrert! 

Har dere hatt sex? 

Anonymkode: 91fd9...4ac

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvor treg er han til å svare? Det er stor forskjell på en som ikke svarer på en time og en som ikke svarer på en uke.

Anonymkode: 06726...44d

Vi begge bare svarer på hverandres meldinger. Kontakt 1 gang hver dag. Det er egentlig greit det. Men vi har ingen plan for å treffes. Spurte om jeg skulle besøke han... det svarte han ikke på... bare lurer på hva han tenker

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vi begge bare svarer på hverandres meldinger. Kontakt 1 gang hver dag. Det er egentlig greit det. Men vi har ingen plan for å treffes. Spurte om jeg skulle besøke han... det svarte han ikke på... bare lurer på hva han tenker

Hvor interessert er du i ham. Er du forelsket? Hvor lenge har dere truffet hverandre og hvor seriøs er du?

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Og dette er det som skal til for å overbevise deg om at han er interessert…? Du er tydeligvis enkel å holde varm.

Anonymkode: 94259...626

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvor interessert er du i ham. Er du forelsket? Hvor lenge har dere truffet hverandre og hvor seriøs er du?

Jeg er betatt ja. Tenker på han hele tiden. Hatt kontakt siden oktober 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og dette er det som skal til for å overbevise deg om at han er interessert…? Du er tydeligvis enkel å holde varm.

Er det det nå? 

Hvorfor vil han holde meg varm? 

Sex?

Ikke nødvendigvis 

Mange menn holder en date varm til en ny er funnet, for de vil ikke risikere å stå uten noen. Deres selvtillit mates også av at de vet det står en dame og tripper...

Anonymkode: 30a9b...79b

Ikke nødvendigvis 

Mange menn holder en date varm til en ny er funnet, for de vil ikke risikere å stå uten noen. Deres selvtillit mates også av at de vet det står en dame og tripper...

Anonymkode: 30a9b...79b

👍🏻

Hadde bare trukket meg tilbake. Gidder ikke kaste bort tid på sånt fjortis-fjas..

Om du trekker deg unna og han da tar mer kontakt, supert. Om det blir helt stille, ok, da vet du hvor du har ham. 

Lev livet ditt, bruk tid på dine nære, dine hobbyer osv i mellomtiden. Få ham litt ut av tankene.

Anonymkode: a0052...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...