Gå til innhold

Hvor foretrekker dere å bestille hotell? Direkte på hotellets hjemmeside, hotels.com evt andre nettsider?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der det er billigst 

Finner hotellet vi vil ha og sjekker hvor det er billigst å bestille.

Sommerferien bestilte jeg via booking.no

Anonymkode: 03a61...86e

Jeg bor mye på hotell og er ikke veldig økonomisk å bestille via hotel.com osv.

Ring hotellet direkte eller gå til hotellets nettside.

Et eksempel forrige uke: et velkjent i hotell i Oslo skulle via hotel.com ha nesten 1800 per natt. Hotellet selv hvis man gikk på nettsiden skulle ha 995,- for enkeltrom, 1195.- for dobbeltrom. Samme var inkludert

Anonymkode: c0cad...c9a

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bor mye på hotell og er ikke veldig økonomisk å bestille via hotel.com osv.

Ring hotellet direkte eller gå til hotellets nettside.

Et eksempel forrige uke: et velkjent i hotell i Oslo skulle via hotel.com ha nesten 1800 per natt. Hotellet selv hvis man gikk på nettsiden skulle ha 995,- for enkeltrom, 1195.- for dobbeltrom. Samme var inkludert

Min erfaring også!

Sluttet å bruke hotels.com når de ikke klarte å reververe det vi hadde bestilt og betalt for. Veldig gøy å stå i oslo sent på kvelden en helg det var fult på de fleste hotell. Fikk oss ett rom midt på natten, men det ble dyrt og en erfaring jeg ikke vil ha igjen. Ikke bare oss som hadde den opplevelsen den dagen fikk vi høre etterpå. 

Kan ikke si vi har måtte betale i dyre dommer for hotell siden, ble vel ganske billig etterhvert når vi fikk fordelskort i en hotellkjede.

Anonymkode: 9b2d8...f5e

Jeg bruker alltid booking.com når jeg ebstiller i utlandet. sammenliknet med hotellenes egne priser er det ofte litt billigere og vi får bedre avbestillingsmuligheter. Booking prismatcher også, så dersom det kommer opp et bedre tilbud - enten hos de selv eller direkte hos hotellet, så får vi alltid billigste pris.

I Norge bestiller jeg stort sett på hotellenes egne sider. Bruker ofte ofte scandic pga lojaltetsprogrammet. Får dermed endel gratis netter i løpet av året.

Anonymkode: a6ac0...2b7

Annonse

Sjekker prisene på Trivago først, også for å få litt oversikt over hva som finnes og beliggenhet. Så går jeg på hotellets nettside for å se om de matcher billigste pris på det aktuelle hotellet. 

Anonym bruker skrev (På 25.2.2024 den 22.21):

Jeg bruker alltid booking.com når jeg ebstiller i utlandet. sammenliknet med hotellenes egne priser er det ofte litt billigere og vi får bedre avbestillingsmuligheter. Booking prismatcher også, så dersom det kommer opp et bedre tilbud - enten hos de selv eller direkte hos hotellet, så får vi alltid billigste pris.

I Norge bestiller jeg stort sett på hotellenes egne sider. Bruker ofte ofte scandic pga lojaltetsprogrammet. Får dermed endel gratis netter i løpet av året.

Anonymkode: a6ac0...2b7

Det gjør du med Thon også…

Anonym bruker skrev (På 25.2.2024 den 15.17):

Der det er billigst 

Finner hotellet vi vil ha og sjekker hvor det er billigst å bestille.

Sommerferien bestilte jeg via booking.no

Anonymkode: 03a61...86e

Ja, det samme gjør jeg. 

Anonymkode: 010ab...2d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...