Gå til innhold

Jeg har lagt sånn på meg de siste par årene🥴

Anbefalte innlegg

Og det er så fryktelig vanskelig å ta seg sammen å gjøre noe med det. I løpet av de 4 siste årene har jeg lagt på meg 12 kg og jeg kan ikke fortsette slik. Jeg blir 50 neste år så overgangsalderen nærmer seg og det gjør det jo ikke bedre. 
Noen som kan gi meg litt inspirasjon til å klare å stoppe denne utviklingen?

Anonymkode: 71253...420

Fortsetter under...

Kjenner til det. La på meg 25 kilo på halvannet år pga medisiner. Nå må jeg spise 1000 kalorier om dagen for å gå ned.  Det er knalltøft, men hjelper å se at det funker 👏👏 Spis masse grønt, og mindre poteter/pasta/ris i første omgang! Dropp smør, sauser, dressinger, olje:.: er ekstremt mye kalorier der vi ikke tenker over 🙈

Anonymkode: 0bfe5...2e8

Lå 15+ over idealvekt. Ble syk og sengeliggende og vekten krøyp sakte, men sikkert oppover. Har begynt å trene styrke, samt noe kardio. Spiser stort sett det samme, men kuttet noe sukker. Går ned ca 400g i uken og smalner rundt livet. Målet er en sunn kropp. 

Anonymkode: cc1f3...9e8

Vet du hvorfor du overspiser da? Er det av kjedsomhet eller som trøst? Er du mye trist? Eller andre grunner? Det er lurt å finne ut av det først. Har du flere dårlige spisemønster/vaner eller er det en spesifikk ting du er spesielt svak for?

Anonymkode: f1591...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...