Gå til innhold

Kommer du til å savne noen av de her matvarene?

Anbefalte innlegg

De her matvarene forsvinner pga dårlig salg, når nye varer kommer i februar

https://www.nettavisen.no/okonomi/matvarene-som-forsvinner-na-grandiosa-nugatti-go-morgen/s/5-95-1657836

Det er ingen av de jeg kommer til å savne, de fleste har jeg ikke smakt engang. Nugatti salt karamell synes jeg ikke var noe særlig, selv om jeg er glad i salt karamell ellers. Grov leverpostei på boks har jeg faktisk i skapet, men ikke smakt enda. At Primula ostene på tube selges dårlig er jo ikke rart når de kun selges på Coop Obs, den med spekeskinke er faktisk ganske god, kjøpte den på Holdbart, som er det eneste stedet jeg har sett den.

Har du smakt noen av matvarene som forsvinner, hva synes du om de, kommer du til å savne noen av de?

Anonymkode: 603d3...57e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De her matvarene forsvinner pga dårlig salg, når nye varer kommer i februar

https://www.nettavisen.no/okonomi/matvarene-som-forsvinner-na-grandiosa-nugatti-go-morgen/s/5-95-1657836

Det er ingen av de jeg kommer til å savne, de fleste har jeg ikke smakt engang. Nugatti salt karamell synes jeg ikke var noe særlig, selv om jeg er glad i salt karamell ellers. Grov leverpostei på boks har jeg faktisk i skapet, men ikke smakt enda. At Primula ostene på tube selges dårlig er jo ikke rart når de kun selges på Coop Obs, den med spekeskinke er faktisk ganske god, kjøpte den på Holdbart, som er det eneste stedet jeg har sett den.

Har du smakt noen av matvarene som forsvinner, hva synes du om de, kommer du til å savne noen av de?

Det meste er greit, men stusser på at de skal ta bort vanlig lettmelk 1%, den rosa lettmelken er den eneste melken vi kjøper, så det blir stusslig.

Anonymkode: ddf07...b6f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det meste er greit, men stusser på at de skal ta bort vanlig lettmelk 1%, den rosa lettmelken er den eneste melken vi kjøper, så det blir stusslig.

Beklager, ser nå at jeg leste feil, det er kun den laktosereduserte. Puh!

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke den vanlige lettmelken, det er den laktosereduserte som skal bort.

Hi

Jeg har ikke pleid å spise Grandiosa, men fikk smake den med tynn bunn og pesto og kylling, og likte den veldig godt. Litt kjipt at den forsvinner, men det blir ikke et stort savn heller. 

Anonymkode: 77a09...d9f

Annonse

Grandiosa tynn bunn er god, så den har jeg kjøpt av og til, et stort savn blir det nok ikke men skulle gjerne kjøpt den framover og. 
En av ungene kommer nok til å savne smøreosten med tomat og basilikum, får kanskje hamstre litt av den om jeg ennå kommer over den noen steder…

Anonymkode: bc207...fcc

Ja! Her drikker det ene barnet laktoseredusert lettmelk. Tipper det drikkes 1 liter per dag.

Vi har også et barn som er veldig glad i grandis med tynn bunn.

Ikke verdens undergang, men kjedelig.

Anonymkode: f10f5...a8c

Annonse

Grandiosa tynn bunn med kylling og pesto syns jeg er veldig god, så synd den blir borte. Her jeg bor har den knapt vært å få tak i da. Tror det kun er coop som har hatt den inne i sortimentet sitt herover, og det er et lite stykke til nærmeste coop. Hadde kiwi hatt den inne, vil jeg tro det hadde gått bedre med salget (veldig mange kiwi-butikker omkring).

Anonymkode: ab38d...2ab

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Grandiosa tynn bunn med kylling og pesto syns jeg er veldig god, så synd den blir borte. Her jeg bor har den knapt vært å få tak i da. Tror det kun er coop som har hatt den inne i sortimentet sitt herover, og det er et lite stykke til nærmeste coop. Hadde kiwi hatt den inne, vil jeg tro det hadde gått bedre med salget (veldig mange kiwi-butikker omkring).

Anonymkode: ab38d...2ab

Er litt overrasket over ar de pizzaene forsvinner, hadde inntrykk av at de var forholdsvis populære, Synes det er rart å forvente at det skal selges bra, når det selges bare noen få steder.

4 pk mye skyr skogsbær. Den har jeg kjøpt hver uke. Super til frokost mer litt bær/frukt i. Den kommer jeg til å savne.

Ellers tror jeg ikke jeg har smakt noe av det som forsvinner.

Anonymkode: 3dc39...a27

Freia firkløver med kaffe! Det blir et savn. Den er skikkelig god, i motsetning til de fleste av nysatsningene. Men den burde ha kommet som småbiter man kunne hatt til kaffen, ikke som storplate, så jeg er ikke overrasket over at den ikke solgte så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...