Gå til innhold

God stekepanne uten giftig teflon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er på utkikk etter en god stekepanne uten giftig teflonbelegg. Noen som kan anbefale noe? 

Blir det stål, keramikk eller jern da eller? 

Anonymkode: db1a3...97d

Jeg ville valgt jern. Kroppen trenger jern, og da får du det «gratis» bare ved å steke maten din.

Anonymkode: f46ad...ddc

Jeg bruker mest kjeramiske ting fra Le Creuset. Men har også en stekepanne med teflon fra dem. Le Creuset sin teflon er helt trygg. Verdt å betale litt ekstra for det!

vi er glad i omelett og speilegg, og det er dritt å lage i jern eller stål… såå vanskelig å vaske opp 😅

Anonymkode: 25310...85f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker mest kjeramiske ting fra Le Creuset. Men har også en stekepanne med teflon fra dem. Le Creuset sin teflon er helt trygg. Verdt å betale litt ekstra for det!

vi er glad i omelett og speilegg, og det er dritt å lage i jern eller stål… såå vanskelig å vaske opp 😅

Med trygge mener jeg at de er uten PTFE og uten PFOA

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Onyx sine er veldig gode, og de tåler absolutt alt i tillegg. 

Anonymkode: ee74e...830

Jeg er ikke enig. Vi har en onyx og der fester alt seg skikkelig. Det er feks umulig å steke egg i den. 

Anonymkode: 37dbc...9d6

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg er ikke enig. Vi har en onyx og der fester alt seg skikkelig. Det er feks umulig å steke egg i den. 

Anonymkode: 37dbc...9d6

Den er i hvert fall mye mer egnet enn jern og stål til slikt bruk. Jeg har forøvrig ikke noe problem med å steke egg i min panne, men det er viktig at den er skikkelig varm først.

Anonymkode: ee74e...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...