Gå til innhold

Jeg har ikke vært ute på en uke - kunne det vært deg?

Anbefalte innlegg

Syns selv det er litt absurd når jeg tenker på det.

Hjemmekontor, stusselig vær, glatt.. 

Jeg har mer enn nok å fylle dagene med her hjemme. Men det kan vel ikke være bra for helsa..

Jeg tror jeg er inne i en ond sirkel, og må sparke meg igang med tur, trening og sosialisering.

Anonymkode: f5e2c...242

Fortsetter under...

Nei, det kunne ikke vært meg, med mindre jeg er skikkelig syk. Jeg må ut hver dag, ellers får jeg skikkelig klaus og kjeder meg. Dårlig vær og glatt føre er ingen hindring for min del, jeg tar bare på riktig tøy og piggsko. 

Anonymkode: 8ef2b...b25

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Syns selv det er litt absurd når jeg tenker på det.

Hjemmekontor, stusselig vær, glatt.. 

Jeg har mer enn nok å fylle dagene med her hjemme. Men det kan vel ikke være bra for helsa..

Jeg tror jeg er inne i en ond sirkel, og må sparke meg igang med tur, trening og sosialisering.

Anonymkode: f5e2c...242

Jeg har ikke vært ute på nesten to uker. Har heller ikke dusjet på nesten to uker. Surrer rundt i morgenkåpen dag ut, og dag inn. Lukter ikke godt nå. Skal ut i morgen, da blir det godt med en lang dusj. 

Anonymkode: aec2a...821

Annonse

Ja, kunne vært. Har vært dårlig vær og elendig føre. Jeg har vonde hofter og vond rygg, så tar ikke sjansen på å gå ute på glatta. Ble operert på mandag og har ikke vært ute enda. 

Anonymkode: d15e8...bfe

Kunne ikke vært meg😀 Jeg må ut hver dag. Gå en tur, besøke noen, stikke innom butikken, måkke snø/klippe gress, slå av en prat med naboen ol. 
Jeg er ikke spånn supersosial, men jeg klarer ikke en hel dag inne. 

Anonymkode: 17111...fdb

Det er meg. Jeg gikk ut til postkassa og kastet søppel i dag. Men jeg har flere kroniske sykdommer, blant annet ganske kraftig kulde astma, så er det minus grader, så er det virkelig ikke gøy å gå ut. Føler og at hver gang jeg går ut på vinteren, så blir jeg forkjøla i minst en måned etterpå.

Hadde jeg vært rik, så hadde jeg tilbragt januar, februar og mars i varmere strøk. Så jeg hadde kunne komme meg ut daglig.

Anonymkode: 641f7...871

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har ikke vært ute på nesten to uker. Har heller ikke dusjet på nesten to uker. Surrer rundt i morgenkåpen dag ut, og dag inn. Lukter ikke godt nå. Skal ut i morgen, da blir det godt med en lang dusj. 

Men da regner jeg med at du ikke har vært frisk? 

Anonymkode: e95f2...961

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Slutt å antyde ting. Frisk som en fisk, jeg. 

Å stille et spørsmål er ikke å antyde. Om du ikke vasker deg på to uker er du ubeskrivelig ekkel. 

Anonymkode: e8a4d...cd3

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å stille et spørsmål er ikke å antyde. Om du ikke vasker deg på to uker er du ubeskrivelig ekkel. 

Anonymkode: e8a4d...cd3

Hun stilte ikke et spørsmål. Og i tillegg er du ufin og kaller meg ekkel. Er ikke du for gammel til å holde på slik? 

Jeg hadde en operasjon litt før jul, og var ikke ute på nesten åtte uker. Bortsett fra to turer til legen. Det var faktisk ganske trist og langtekkelig, spesielt på hverdager når resten av familien var på skole og jobb. Jeg følte nesten at jeg sonet en form for straff 😂 

Anonymkode: f2937...7c9

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hun stilte ikke et spørsmål. Og i tillegg er du ufin og kaller meg ekkel. Er ikke du for gammel til å holde på slik? 

Du er ekkel og kan umulig være frisk hvis du ikke har vasket deg på 2 uker. Jobber du ikke? Siden du er frisk mener jeg? Funker vel ikke m hjemmekontor og Teams hvis du ikke har dusjet på 2 uker?

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du er ekkel og kan umulig være frisk hvis du ikke har vasket deg på 2 uker. Jobber du ikke? Siden du er frisk mener jeg? Funker vel ikke m hjemmekontor og Teams hvis du ikke har dusjet på 2 uker?

Ikke meg du siterer, men å dusje og å vaske seg er to ting. En kan vaske seg, selv om en ikke dusjer. Og hvordan funker det ikke med hjemmekontor? Det er vel ingen som lukter deg gjennom skjerm/telefonen?

Anonymkode: 2dbec...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...