Gå til innhold

Gammel speedobadedrakt -risikabelt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemmer aldri da min mann skulle ta på seg sin noe aldrende sykkelbukse. Han dro, og dro og dro.. Til slutt hadde han linnigen ved ørene. Der gikk elastikken. Jeg ville ille vært bekymret om den holdt fasongen og ikke ga etter for tøy og strekk i tørr form. 

Anonymkode: d333d...03f

Tja…husker da jeg var på venninnetur for noen år siden, ei som hadde med en badedrakt som hadde ligget ubrukt noen år… hoppet uti bassenget på hotellet og brått var badedrakten gjennomsiktig både foran og bak… Heldigvis for henne var det ikke alt for mye folk der…

Anonymkode: 89965...519

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tja…husker da jeg var på venninnetur for noen år siden, ei som hadde med en badedrakt som hadde ligget ubrukt noen år… hoppet uti bassenget på hotellet og brått var badedrakten gjennomsiktig både foran og bak… Heldigvis for henne var det ikke alt for mye folk der…

Anonymkode: 89965...519

Jeg skjønner ikke hvorfor de blir gjennomsiktige

Anonymkode: 0a715...b5e

Den holder formen når den er tørr, men mulig den må få bli med en tur i dusjen før jeg drar i svømmehallen. Takk for godt tips! Aner ikke hvorfor gamle badedrakter blir gjennomsiktige, men har både opplevd og sett det i min barndom/ungdom.

hi

Anonymkode: 4679a...258

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvilken farge? Jeg har vokst opp med rektor som svømmelærer og den badebuksa der kunne godt vært skiftet ut. Fri sikt rett i Sinsen-krysset 😆

Anonymkode: b8421...ac1

Huff da! Badedrakten er svart, men vet ikke om det hjelper. Dagens planlagte bad er uansett utsatt pga sykdom, så da rekker forhåpentligvis badedrakten jeg har bestilt å komme fram til neste anledning. 😊

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Huff da! Badedrakten er svart, men vet ikke om det hjelper. Dagens planlagte bad er uansett utsatt pga sykdom, så da rekker forhåpentligvis badedrakten jeg har bestilt å komme fram til neste anledning. 😊

Så du bestilte en ny som skal fraktes til deg før du i det hele tatt gadd å undersøke om den du allerede hadde var brukandes….

Forbrukersamfunnet ass, gotta love it ♥️

Anonymkode: b4ea4...f73

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Så du bestilte en ny som skal fraktes til deg før du i det hele tatt gadd å undersøke om den du allerede hadde var brukandes….

Tja, å bruke den gamle var uansett ment som en nødløsning til jeg fikk kjøpt en som passer ordentlig. Er tre svangerskap og 15-20 år siden jeg kjøpte den, så kan ikke akkurat si at den passer særlig godt lenger. Antar at du også har skiftet ut litt av garderoben din på 15-20 år og etter svangerskap? Vil si at jeg har et ganske nøkternt forbruk.

Det er neppe de som bytter badedrakt hver tyvende år som er ansvarlige for overforbruket ❤️

Anonymkode: c51de...296

Du har tydeligvis telefon med internettforbindelse.....

Anonymkode: 0a715...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...