Gå til innhold

Hva gjør man med navle piercing som hovner opp når man tar den på, 5 år etter fødsel

Anbefalte innlegg

Den har ikke lukket seg igjen, så vis jeg prøver å ta på piercingen så går den gjennom men om jeg har den på flere timer begynner det å hovne seg litt opp😅 at jeg må ta den ut igjen. Skjedd 3 ganger. 
hadde aldri noe problem med det. Men etter jeg fikk mitt første barn så har jeg tatt den ut i graviteten men nå reagerer huden på den piercingen😅 burde jeg ta den på igjen og la den hovne litt så dra til legen? Har prøvd å brukt antibakk på de gangene jeg har satt den inn. 
Noen erfaring?

Anonymkode: fcccf...321

Fortsetter under...

Dra til en piercer å få en sjekk, flere studioer gjør det gratis. Det kan være du har feil lengde på smykket, som gjør at huden rundt blir irritert, kan være feil diameter også. Navelen kan endre seg etter graviditet, så greit å sjekke.

Anonymkode: 6ef70...c7e

Støtter svaret over, sjekk ut hos noen om det er feil lengde eller diameter. Hva er den laget av? Kanskje teste titan? Jeg reagerer på diverse, titan er nesten eneste som fungerer uten irritasjon. Fikk blemmer av reimen til pulsklokka, øredobber klør etter kort tid, men piercing i titan går helt fint. 

Anonymkode: 9cb17...a86

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Innser at det er på tide å bli voksen.

Anonymkode: 0065b...dff

Hva har dette med saken å gjøre? 
høres ikke veldig voksent ut du heller :) 

Anonymkode: fcccf...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...