Gå til innhold

Hva tenker dere om sexpresset jenter og gutter utsettes for?

Anbefalte innlegg

I mens jenter som har sex med forskjellige partnere ses ned på og foraktes så er situasjonen omvendt for gutter.

Hva tenker dere om sexpresset jenter og gutter utsettes for?

image.thumb.png.f67887825f4ab9b1a9eb65fced54e7df.png

https://p3.no/bodycount-debatten-emilie-er-redd-for-a-bli-oppfatta-som-laus/

Anonymkode: 52d25...286

Fortsetter under...

Vel, jeg har barn som er bikket 20 år, og begge sier at menn som har ligget med mange har dårlig rykte på seg. Så det virker ikke som om det er så veldig kult å være rundbrenner lenger 🙂 

Sommerkroppen 2029 skrev (30 minutter siden):

Vel, jeg har barn som er bikket 20 år, og begge sier at menn som har ligget med mange har dårlig rykte på seg. Så det virker ikke som om det er så veldig kult å være rundbrenner lenger 🙂 

Blant kvinner ja. Blant kvinner. Men blant menn har de status. Det er poenget med artikkelen.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Blant kvinner ja. Blant kvinner. Men blant menn har de status. Det er poenget med artikkelen.

Ok jeg las ikke artikkelen. Men jeg vil jo tro at det er en vesentlig betydning at heterofile kvinner ikke foretrekker slike type menn som ligger masse rundt. 

Annonse

Sommerkroppen 2029 skrev (11 timer siden):

Ja jeg ser det samme, menn som har ligget med mange og er rundbrennere har definitivt et dårlig rykte. 

Trådstarter drar bare opp nok et feministisk oppgulp om stakkarsliggjøring av kvinner.

Anonymkode: 1535d...a34

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja jeg ser det samme, menn som har ligget med mange og er rundbrennere har definitivt et dårlig rykte. 

Trådstarter drar bare opp nok et feministisk oppgulp om stakkarsliggjøring av kvinner.

Ja når var før i tiden?  Er fra steinalderen selv og kan huske at vi skydde rundbrennere som pesten, så skjønner ikke helt hva denne mannen mener?

KellyTaylor skrev (15 minutter siden):

Ja når var før i tiden?  Er fra steinalderen selv og kan huske at vi skydde rundbrennere som pesten, så skjønner ikke helt hva denne mannen mener?

Hvada "før i tiden?", noen som har skrevet om det?

Uansett, da som nå; rundbrennere får høre det med negativt fortegn uavhengig av kjønn!

De som ikke får seg noe, føler seg ofte som tapere.........også uavhengig av kjønn.

Det som heller ikke endrer seg er feminister som prøøøver å få det til å være så urettferdig å være kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...