Gå til innhold

Hvilket ekstra rom ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hobbyrom. Der skulle det være et stort bord med plass til symaskin og skjærebrett, strykebrettet skulle stå der. Eget hyllesystem til garnlageret mitt. Et eller annet system for papir og andre hobbysaker. En god stol til å sitte på når jeg syr.

Et rom med 12 meter langt svømmebasseng, stor terrasse utenfor med tilsvarende svømmebasseng som det inne, bar ute og inne, nedsenket sofa i gulvet vent mot panoramautsikt til Middelhavet. Stor peis,  shuffleboard, minikjøkken med isbitmaskin, stort vinskap, stor bokhylle, enorm tv, masse spill, hengekøyer og noen husker. Rommet skal ha inngang fra stuen min i leiligheten i Oslo. 

Anonymkode: 8a912...6bb

Annonse

Vi har for stort hus med de fleste tingene nevnt her, bortsett fra det 12 meter lange svømmebassenget og utsikt til Middelhavet (det har vi bare på hytta 😉). Hvis jeg skulle ønsket meg et annet rom, ville det vært en mindre og mer koselig stue. En som er lun og enklere å dekorere enn den vi har i dag.

Endret av Kira
Skrivefeil

Vi har treningsrom, hobbyrom, syrom, kontor, gamingrom mm. Svømmebasseng har vi også, men utendørs og kun oppvarmet i sommerhalvåret. Det er ikke så mange ting jeg savner, vi har planlagt huset etter interesser og behov, med et unntak:

Jeg sår mye frø, har stor hage og stort drivhus, men nå på vinter og tidlig vår blir det mye såbrett og vekstlys rundt omkring, og etter hvert potter i alle vinduer. Ønsker meg et planterom med vekstlys, selvvanning, temperaturregulering mm, med plass til i hvert fall hundre planter også etter ompotting til litt større potter. 

Anonymkode: cda45...4a0

En kjeller- eller loftstue til kidsa og en svær bod. Om jeg kunne slått meg løs i tillegg til dette, så gjerne et hobbyrom/kontor til bare meg, og en soveromsfløy med bad og walk in closet til meg og mannen. Dream on….

Anonymkode: 274eb...ae7

Eget soverom hadde vært vidunderlig. Misunner alle som kan sove i en ordentlig seng og har luksusting som nattbord f.eks. 😄 Bor i treroms leilighet med to tenåringer og sover på sovesofa i stua. I tillegg er det åpen løsning til kjøkkenet og inngang til det ene soverommet fra stua, så ikke mye privatliv her. 

Anonymkode: 776b5...c4e

Annonse

Jeg har vanskelig for å begrense meg til bare ett rom (bor lite).

Helst ville jeg hatt to boder med litt størrelse på, en med normal innetemperatur, en kaldere hvor jeg kunne oppbevart grønnsaker o.l. kaldt nok, men uten at det fryser på vinteren.

Og i tillegg ville jeg hatt et stort rom hvor det var mye skapplass, plass til bokhyller og en godstol + et studiebord, plass til en behandlingsbenk og en seng, samt store vinduer og plass til å ha planter på overvintring og/eller å drive frem frø, samt plass til å alltid ha instrumentet fremme. Et slikt rom er vel vanskelig å få til... ;) Kanskje jeg skal nøye meg med et hus i fremtiden... *vurderer å levere inn en lottokupong denne uken*

Anonymkode: d5494...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...