Gå til innhold

Hvilket ekstra rom ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Spisskammers og et rom bare til meg. Et slikt rom skulle være godt og varmt, kombinert kontor med god pult, stor, buet skjerm og god arbeidsstol, og "stue" med en virkelig god stol og bord med plass til kaffekoppen, noen bøker og litt til. TV ville jeg også hatt. God belysning og god luft. 

Anonymkode: 9e5e7...44e

Anonym bruker skrev (På 18.2.2024 den 14.57):

Spisskammers og et rom bare til meg. Et slikt rom skulle være godt og varmt, kombinert kontor med god pult, stor, buet skjerm og god arbeidsstol, og "stue" med en virkelig god stol og bord med plass til kaffekoppen, noen bøker og litt til. TV ville jeg også hatt. God belysning og god luft. 

Anonymkode: 9e5e7...44e

Ekspander  

Det rommet til meg har jeg nå etter at den eldste flyttet ut. Ganske stor pult, buet skjerm, bokhylle, garnlager, plass til symaskin. Ingen lenestol, men seng. 

Nå ønsker jeg meg brukbar kjellerstue (har hatt vannlekkasje), og skulle gjerne hatt et walk in-closet. 

Endret av Iiiiik

Ønsker meg et rom til sånt jeg ikke har lyst til å ha inne. Det ekstra kjøleskapet, digre kjeler som sjelden brukes, maling som må oppbevares frostfritt og ikke minst. Planter for overvintring. Muligheten er der, så mulig rommet er på plass til sommeren.

Savner skorommet i huset til mamma og pappa. Eget lite rom med hyller fra bunn til tak med bare sko. Noe som betyr at sesongsko alletid var der, bare litt omrokkering i hyllene to ganger i året. Høres nesten ut som vi hadde ekstremt mye sko, , men jeg tror det bare var helt normalt. 
De har også en stor gang med masse plass til å henge jakker, dresser ifra seg så aldri noe kaos slik som det er hos meg. God plass å henge i fra seg ting og tang betyr at unger også ikke bare slipper ting på gulvet. Jeg skjønner de gir opp innimellom, det gjør jeg selv når krokene er så fulle at jakka jeg vil henge opp bare detter ned. 

Hobbyrom er høyt på ønskelista mi.

Anonymkode: d20c7...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...