Gå til innhold

Hverdagskjole, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å prøve litt andre stiler og plagg enn det jeg alltid går i, altså jeans og en genser. Noen som bruker mye kjoler og har normalt slank timeglassfasong, som kan vise hva dere bruker? Og hva har dere under? Hva med sko? Blir glad for tips 😊

Anonymkode: 21fe6...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går mye med ullkjoler om vinteren, de er gjerne rette i fasongen, mine er fra kashmina. Dyre men varer i en evighet. Jeg har også flere kjoler fra hiil.no, de har mer empirefasong så passer godt de dagene jeg ikke orker å holde inn magen.. Har også kjoler fra nestshop, nectar sine, og fra mette møller. Jeg har en ganske klassisk stil, tror jeg. Tenker at du burde kikke på omslagskjoler, det tror jeg vil være kjempefint på din figur. 
Jeg bruker alt mulig av sko, fra converse til sneakers ( salg på lillevinkel nå) og loafers. 

Skrevet

Jeg går med mye olakjoler. Til dem har jeg hvite joggesko fra Stockholm - Eurosko.

Anonymkode: e0e10...34e

Skrevet

Jeg går mye i kjoler. Jeg har en ganske fargerik stil, så de fleste kjolene mine er fra Gudrun Sjødén. De bruker jeg med matchende strømpebukser eller med olabukse under. Om du ikke er vant til å gå med kjoler så ville jeg tatt en tur i en butikk og prøvd litt ulike fasonger for å se hva du liker og hva du synes er flatterende. På føttene har jeg støvletter på vinteren og joggesko, andre flate sko og sandaler på vår, sommer og høst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...