Gå til innhold

Sanna Sarromaa - prøver for hardt

Anbefalte innlegg

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/pQ7p3w/sanna-sarromaa-jeg-er-f-ikke-norsk

Jeg vet at hun anser seg selv som klok, uredd og slagferdig, men alt jeg sitter igjen med etter å ha lest dette er en følelse av ‘stor i ord, liten på jord’. Hun føler at hun har mislykkes i ekteskapet og i arbeidslivet og for å tåle det må hun snakke ned andre mennesker. Man ser det ofte at de som ikke får til eget liv har så stort behov for å forsøke å hevde seg over andre. Hun ser ikke at VG utnytter henne kynisk for å få klikk, hun tror faktisk at hun har noe klokt å komme med. Det er slemt av VG, og litt sørgelig på hennes vegne. 

Anonymkode: 5cb4c...21b

Fortsetter under...

Hun har noen gode poeng som dessverre forsvinner i den aggressive måten hun fronter sine meninger. Hun er også svært krass i sine uttalelser om alt det dårlige som finnes her til lands, og peker på hvor suverent Finland har innrettet seg. F eks når det gjelder skole. Og joda, finske elever scorer bedre på tester, men fakta er at det kun er de flinke elevene som får svare! De mindre flinke deltar ikke, så selvsagt gir det høyere score. Dessuten: Finland har skyhøye tall på selvmord, spesielt blant unge menn. Så noe har de også feilet på...

Anonymkode: 5cc29...4f4

Annonse

Det er vel dessverre sånn at VG tjener penger, og hun får etterlengtet oppmerksomhet ved at nordmenn klikker på linkene. Mitt eneste bidrag til å gjøre henne mindre synlig er jo å ikke gå inn på linkene. Skjønner ikke at så mange gidder å lese hva hun mener om skoleverket og nordmenn. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva var spørsmålet ditt HI?

Anonymkode: 7ebf3...ec2

Ingen spørsmål. Bare er bidrag til samfunnsdebatten. Som du ser så er det flere som har meninger om denne personen. 

Så rart at du ikke skjønte dette av deg selv. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/pQ7p3w/sanna-sarromaa-jeg-er-f-ikke-norsk

Jeg vet at hun anser seg selv som klok, uredd og slagferdig, men alt jeg sitter igjen med etter å ha lest dette er en følelse av ‘stor i ord, liten på jord’. Hun føler at hun har mislykkes i ekteskapet og i arbeidslivet og for å tåle det må hun snakke ned andre mennesker. Man ser det ofte at de som ikke får til eget liv har så stort behov for å forsøke å hevde seg over andre. Hun ser ikke at VG utnytter henne kynisk for å få klikk, hun tror faktisk at hun har noe klokt å komme med. Det er slemt av VG, og litt sørgelig på hennes vegne. 

Så da følte du for å hevde deg litt over henne altså.

Anonymkode: 0d819...f93

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så da følte du for å hevde deg litt over henne altså.

Anonymkode: 0d819...f93

Ikke noe vondt om Sanna som privatperson, jeg er sikker på at hun er hyggelig. Men som kommentator i avisen fremstår hun som et livs levende forumtroll. Sånn sett skal det ikke mye til for å heve seg over henne.

Anonymkode: f85d4...6f4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...