Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Sitter å ser på tiktok når jeg kjeder meg, og da dukker det opp filmsnutter jeg forundrer meg over. Spesielt et tvillingpar fra Midtøsten og ulike barn fra Asia, som er utrolig aggressive. Og foreldrene filmer og ler og legger opp til slåssing mellom barna. Er dette faktisk normalt i disse landene? Tenker på barn med innvandrerbakgrunn i klassene til egne barn, som faktisk er utrolig aggressive. Kanskje er dette vanlig i disse landene? Da forstår man egentlig hvorfor det er krig og aldri blir fred i disse områdene. Og rolige, avbalanserte nordmenn tror man kan snakke og forhandle seg frem til fred, når det å slåss ligger i ryggmargen helt fra de er født!!?! Anonymkode: 7abbd...063
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Det varierer nok. I mange land er det jo fortsatt normalt og fult akseptert å gi barna juling. Barna lærer jo da at det er ok å slå. Anonymkode: dbfd6...588
*Nøtta* Skrevet 18. februar 2024 #3 Skrevet 18. februar 2024 (endret) Anonym bruker skrev (16 timer siden): ed, når det å slåss ligger i ryggmargen helt fra de er født!!?! Anonymkode: 7abbd...063 Klart det ligger i ryggmargen for mennesker å sloss. Alle dyr hevder revir. Vi mennesker har bare utviklet teknikkene vi bruker for å "hevde revir". Det være seg atombomber eller baksnakking, Endret 18. februar 2024 av *Nøtta*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå