Gå til innhold

Noen her som bruker munnkurv på hunden

Anbefalte innlegg

For å unngå at den spiser alt den kommer over? Vi har ei beagle tispe, de er kjent for å være matvrak og kan spise det meste. Vi har problemer med at vår snapper til seg småpinner langs veien. Er ikke alle vi ser hun tar da hun er rimelig kjapp, og de vi ser på avstand får vi stort sett unngått at hun tar. Tar hun noen prøver vi å få de ut av munnen, men ikke alltid lett. Nå i dag tidlig kaster hun opp litt pinner som var blodtilblandet, så kjenner at jeg er litt lei den spisingen. Hun går på kortisonkur nå pga hun har hatt hjernehinnebetennelse så er naturlig nok mer sulten.

Vurderer nå munnkurv på tur, men syns det ser så fælt ut og hva vil andre tenke om bikkja. Noen som bruker det?

Anonymkode: e71f5...c62

Fortsetter under...

Søsteren min prøvde det en stund pga samme problemstilling, hennes hund spiste alt hun fant langs veien. Men gav det egentlig opp, hunden trenger jo å være helt fri fra begrensningene vi setter også...

Pinner er ganske vanlig at hunder spiser på da. Ja, de kan tygge de til "tannpirkere" og kutte seg i mage, svelg og tarmsystem av dem, men som regel går det helt greit.

Hunden min spiser også på pinner, vedkubber osv, jeg lar den gjøre det. Går det galt så går det galt, men da har han ihvertfall vært lykkelig mens han gjorde det 🙈

Anonymkode: be332...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...