Gå til innhold

Ikea, kos eller krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en som elsker eller hater Ikea-turen? Jeg elsker Ikea og det stresser meg aldri å være der.

Anonymkode: 8054a...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken eller. Jeg drar dit kun når det er noe spesifikt jeg skal ha, gjort all research på forhånd. Drar dit stort sett på kveldstid, og da pleier det å være ganske rolig. 

Men eeelsker ikke stedet så mye at jeg går rundt i utstillingene bare for kosens skyld, men det gjør jeg ikke i butikker generelt. 

Anonymkode: d2153...c6c

Skrevet

Grusomt. For stort men samtidig for trangt, labyrint, for mange mennesker, og alle går altfor sakte. Jeg blir svimmel og uvel av å være der.

Anonymkode: a5e1d...635

Skrevet

Hverken eller. Jeg drar på IKEA de gangene jeg har et ærend der, og de turene lever jeg fint med. Drar ikke på IKEA bare for å titte. 

Anonymkode: 5f923...e4d

Skrevet

Jeg liker å gå på Ikea, se på smarte løsninger og finne praktiske ting til huset, men jeg drar dit bare når det er noe jeg vet at jeg skal ha. 

Anonymkode: ca1e0...eda

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg liker å gå på Ikea, se på smarte løsninger og finne praktiske ting til huset, men jeg drar dit bare når det er noe jeg vet at jeg skal ha. 

Anonymkode: ca1e0...eda

Ja, det gjør jeg også. Men jeg koser meg med å se på alt annet når jeg først er der. Og kaffe og kake i kafeen hører med.

hi

Anonymkode: 8054a...76b

Skrevet

Jeg liker ikea.

Er der 2-3 ganger i året.

Anonymkode: ae9c7...853

Skrevet

IKEA lørdag kl. 12 er krise. IKEA fredag kveld rett før de stenger går fint - men jeg kjøper det jeg skal ha og går. Gidder ikke sitte der og spise og går aldri rundt og kikker.

Anonymkode: 03841...fca

Skrevet

Jeg bor langt fra Ikea, så når jeg er der har jeg alltid ærend og jeg koser meg maks. Kan bruke flere timer, og kafeen får alltid et besøk. 

Anonymkode: d2524...fac

Skrevet

Unngår IKEA så langt jeg kan. Var der nylig for første gang på 5 år. Fant frem reol på forhånd, rett inn, hente den ene tingen jeg skulle ha og så ut. Nå skal det sies jeg ikke er en shopper i utgangspunktet. 

Anonymkode: 16e3b...a46

Skrevet

Da jeg bodde i Oslo likte jeg ikke IKEA så godt. Alt for mye folk og kaos.

Etter at jeg flyttet til Hamar liker jeg IKEA godt, og er der flere ganger i året. Kanskje 10 ganger :) Hyggelig der, og veldig rolig i forhold til IKEA’ene i Oslo!!

Anonymkode: 71db7...11c

Skrevet

Det er helt ok, går der sjelden bare for å kikke, men det hender det og. Men maten på kafeen der. den er krise den.

Anonymkode: 7bcd7...ee9

Skrevet

Jeg går meg alltid vill på IKEA, men ellers i godt humør altså. 

Anonymkode: d694c...27c

Skrevet

Ikea er kun kos. Det skal sies at jeg er der 1-2 ganger pr år, så det er litt eksotisk for meg som bor langt unna nærmeste varehus. 

Skrevet

Liker en tur på ikea. Drar gjerne for å se på løsninger, evnt for å få noen ideer. Spiser alltid der og ender som regel opp med noen impulskjøp. Store ting bestilles som regel hjem. Ikea er kos, i rett selskap.

Skrevet

Jeg er generelt ikke den som liker å shoppe eller dra ibutikker, men Ikea er greit. Nå bor jeg litt unna så det blir en dagtur når vi skal dit og handlelista er lang så aldri dårlig tid. Eller hatt dårlig tid en gang, da fikk gubben sitte i bilen og jeg gikk alene inn. 15 min ifra jeg gikk ut av bilen til jeg kom tilbake og bankortet var 50000 kr tommere så det var ikke bare en ting jeg handlet. Det var en ekstremt nøye planlagt tur for å si det slik og tror ikke jeg fikk med meg mye mer enn hva som sto på lista. 

Har to unger som også har likt Ikea, hun ene er lik meg som ikke liker å shoppe men Ikea er ok. Gubben jeg ikke er sammen med lenger syns Ikea var kjempe gøy, mens hans barn hatet det så de ble ikke med. Det hadde han prøvd en gang for mye sa han. 

Anonymkode: 44d0b...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...