Gå til innhold

Jeg har aldri...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett en Harry Potter-film eller lest bøkene. 

Jeg har aldri sett Ringenes Herren, Vikings, Game of Thrones.

Jeg har aldri vært på fotballkamp eller friidrettsstevne. 

Jeg har aldri prøvd narkotika. 

Anonymkode: 56b8d...180

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (På 14.2.2024 den 19.39):

Jeg har aldri prøvd verken markløft, benkpress eller burpees

Aldri smakt spekemat

Anonymkode: 816df...5b9

Er du muslim eller vegetarianer siden du ALDRI har smakt spekemat? Så og si alle har vel smakt salami i barndommen hvis ikke 

Anonymkode: 60070...c23

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Er du muslim eller vegetarianer siden du ALDRI har smakt spekemat? Så og si alle har vel smakt salami i barndommen hvis ikke 

Anonymkode: 60070...c23

Verken muslim eller vegetarianer. Lukten av salami bød meg i mot som barn og som voksen har det bare ikke blitt til at jeg har smakt noen former for spekemat. Nå spiser jeg små mengder kjøtt i utgangspunktet og ønsker å bruke "kvoten" min på noe som jeg vet jeg liker. Også "glemmer" jeg liksom at det er der når jeg er så lite vant til det.

Anonymkode: 816df...5b9

Sommerkroppen 2029 skrev (7 minutter siden):

What?? 

I know 🤪 Besteforeldrene mine var døde før jeg ble født, lite slekt på begge sider og derfor få begravelser. Ingen døde venner eller nære bekjente. Det har vært et par begravelser hvor jeg har planlagt å delta i når venners foreldre har gått bort, men da har jeg prioritert å hjelpe på andre måter. Hente mat og klargjøre lokale, passe hund som ikke kunne være alene osv. Så ja, i en alder av 40+ har jeg aldri vært i en begravelse. 

Kira skrev (36 minutter siden):

I know 🤪 Besteforeldrene mine var døde før jeg ble født, lite slekt på begge sider og derfor få begravelser. Ingen døde venner eller nære bekjente. Det har vært et par begravelser hvor jeg har planlagt å delta i når venners foreldre har gått bort, men da har jeg prioritert å hjelpe på andre måter. Hente mat og klargjøre lokale, passe hund som ikke kunne være alene osv. Så ja, i en alder av 40+ har jeg aldri vært i en begravelse. 

Heldig ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...