Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Har konfirmant til våren. Har laga PowerPoint presentasjon/lysbildefremvisning som jeg lagra på ekstern harddisk. Tidligere hadde jeg bærbar data og fikk opp fremvisningen. Nå har jeg cromebook og får den ikke opp. Noen som vet om det er vanskeligere å få opp ting på en Chromebook eller om jeg har mista hele presentasjonen?🤔 Anonymkode: 2f683...60d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har konfirmant til våren. Har laga PowerPoint presentasjon/lysbildefremvisning som jeg lagra på ekstern harddisk. Tidligere hadde jeg bærbar data og fikk opp fremvisningen. Nå har jeg cromebook og får den ikke opp. Noen som vet om det er vanskeligere å få opp ting på en Chromebook eller om jeg har mista hele presentasjonen?🤔 Anonymkode: 2f683...60d Det er ikke sikkert at Chromebooken din støtter PowerPoint. Hvis du kan koble ekstern hardisk til en pc kan du lagre presentasjonen i Google Slides, da kan du åpne på Chromebook. Anonymkode: d8994...188
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det er ikke sikkert at Chromebooken din støtter PowerPoint. Hvis du kan koble ekstern hardisk til en pc kan du lagre presentasjonen i Google Slides, da kan du åpne på Chromebook. Anonymkode: d8994...188 Ok, takk for tips. Går jeg inn i PowerPoint en og lagrer den i Google slides der? Anonymkode: 2f683...60d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert at Chromebooken din støtter PowerPoint. Hvis du kan koble ekstern hardisk til en pc kan du lagre presentasjonen i Google Slides, da kan du åpne på Chromebook. Anonymkode: d8994...188 Ja, det kan jo være. Har nettopp fått cromebook og har ikke installert PowerPoint. Det må jeg vel kanskje gjøre? 🤷 HI Anonymkode: 2f683...60d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke sikkert at Chromebooken din støtter PowerPoint. Hvis du kan koble ekstern hardisk til en pc kan du lagre presentasjonen i Google Slides, da kan du åpne på Chromebook. Anonymkode: d8994...188 Fikk denne beskjeden da jeg prøvde å laste PowerPoint ned, så det stemmer nok. Er Google slides og en app? Er så lite inne i dette🙈 Anonymkode: 2f683...60d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 Du må først ha en Google konto, hvis du har en g-mail har du det. Den bruker du vel også til å logge på chromebooken. Deretter finner du slides blant de ni prikkene (en belgisk vaffel, liksom) oppe til høyre. Anonymkode: d8994...188
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Du må først ha en Google konto, hvis du har en g-mail har du det. Den bruker du vel også til å logge på chromebooken. Deretter finner du slides blant de ni prikkene (en belgisk vaffel, liksom) oppe til høyre. Anonymkode: d8994...188 Ja, det har jeg. 👍Men kan jeg konvertere fra PowerPoint til Google slides på Chromebooken når jeg ikke får opp presentasjonen? Er ikke min cromebook jeg skal bruke når vi skal se presentasjonen i konfirmasjonen så er sikkert lurt å ha den i PowerPoint og. Er det mulig? Eller kan vi vise det i Google slides på en datamaskin og? HI Anonymkode: 2f683...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå