Gå til innhold

Kan ikke få sagt hvor lei jeg er vinteren nå

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja? Her jeg bor er det vinter fra oktober til mai...

Anonymkode: 3cc54...402

Ja? Og da har ikke andre lov til å synes at vinteren er lang. Enkelte av dere altså....

Anonymkode: 06ab5...1c1

Fortsetter under...

Jeg liker godt vinteren, men i år har det vært kaldt. Jeg bor i et veldig gammelt hus der vi må fyre godt i ovnene for å få mer enn 15 grader inne. I år er første gang ingen har fast hjemmekontor og dermed er det ingen til å fyre hele dagen. 

Anonymkode: a6482...a63

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Lei? Det er jo nå den fine tiden begynner😀 Snø, sola er tilbake, skiføre, kuldegrader og deilig vinter❄️💙 

Anonymkode: f57a2...ba5

Skulle ønske det var sånn her og, i stedet for regn, slaps og hålkeis, det er ikke så fint akkurat.

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Ja? Her jeg bor er det vinter fra oktober til mai...

Anonymkode: 3cc54...402

Heldigvis bor ikke jeg der!
Desember-Februar er nok med vinter, og nå er jeg lei.

Anonymkode: 3d7a4...12d

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Heldigvis bor ikke jeg der!
Desember-Februar er nok med vinter, og nå er jeg lei.

Anonymkode: 3d7a4...12d

Helt enig! Men nå har vi hatt vinter og snø siden i oktober, og hvor man skal gjøre av alt, begynner å bli et seriøst problem. Jeg fatter ikke hva jeg skal bruke all denne snøen til!  

Anonymkode: 39d24...c10

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Skulle ønske det var sånn her og, i stedet for regn, slaps og hålkeis, det er ikke så fint akkurat.

Samme her! Jeg har ingenting i mot stabil vinter, men i morgen skal det komme 2,5 cm regn oppå den snøen vi har nå, og så skal det bli kaldt igjen etterpå. Jeg begynner å føle at det har vært nok nå. 

Anonymkode: 42ce2...ab6

Annonse

Jeg liker ikke vinteren, med unntak. Jeg liker vinteren om snøen kommer og legger seg, sola skinner fra blå himmel og det går an å være ute. 
Nå er det mørkt, trist, regn og snø om hverandre = uforsvarlig isglatte veien

Jeg bor i Vestfold, sist vi hadde så lang vinter med så mye snø var i 2010 og tildels litt det samme i 2015. Det er ikke vanlig at vinteren er sånn som dette her, ergo blir vi jo en smule lei!
Men jeg kan også bli lei om det 30 grader i ukesvis, selv om jeg elsker sol og varme.

Og selv om naboen er lam, så kan jeg ha vondt i ryggen!

Anonymkode: 8fd49...a46

Og nå har det begynt å snø igjen og det skal snør, regne, sludde i hele morgen. Da blir veiene fine. Tar gjerne masse snø som sagt, bare det holder seg stabilt på la oss si 5- f.eks. da er det nydelig, men nå, nei takk.

Hi

Anonymkode: 0d334...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...