Gå til innhold

Ny kjæreste som er manisk på skift av sengetøy😅

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ligger barna i sengen mens dere har sex?

Anonymkode: 775b8...10e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har dere sex med barna i senga?!? Traumer 😱

Anonymkode: c7637...7dc

Ja, det er deres seng også. På hvilken måte er det traumatisk? De sover og får selvsagt ikke med seg hva vi gjør. Jeg trodde kanskje ikke det var nødvendig å presisere, men gjør det for sikkerhets skyld. Hvor skulle de ellers være? 

Anonymkode: bcb55...2fd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er deres seng også. På hvilken måte er det traumatisk? De sover og får selvsagt ikke med seg hva vi gjør. Jeg trodde kanskje ikke det var nødvendig å presisere, men gjør det for sikkerhets skyld. Hvor skulle de ellers være? 

I en egen seng kanskje....

Anonymkode: eeb0a...ee3

Oi, det er faktisk litt spesielt. Hvor gamle er de? Hva om de våkner? Kan dere ikke ha sex et annet sted når de sover da?

Anonymkode: 7716b...cb0

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Å neida. Selvfølgelig ikke 

Anonymkode: 7efb1...520

Jøss. Det er imponerende. De fleste flasser døde hudceller, svetter (som er en kroppsvæske på lik linje med sæd), sikler kanskje litt, har bakterier på kroppen og midd i senga. Men ikke dere?

Da ville jeg kontaktet ett forskningssenter, for det er mildt sagt ekstraordinært. 

Anonymkode: 2abbc...a9c

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dere bedriver faktisk seksuelle overgrep mot barna deres. Dette vil få kraftige konsekvenser om det blir oppdaget. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dere bedriver faktisk seksuelle overgrep mot barna deres. Dette vil få kraftige konsekvenser om det blir oppdaget. 

Det er bare tull. Unger har vokst opp i turneringen av år med å samsove med foreldre som har sex innimellom.

Anonymkode: 67014...16c

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jøss. Det er imponerende. De fleste flasser døde hudceller, svetter (som er en kroppsvæske på lik linje med sæd), sikler kanskje litt, har bakterier på kroppen og midd i senga. Men ikke dere?

Da ville jeg kontaktet ett forskningssenter, for det er mildt sagt ekstraordinært. 

Normal hygiene er ikke ekstraordinært 

😱😱😱😱😱😱

Har du faktisk aldri hørt om samsoving?😱

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oi, det er faktisk litt spesielt. Hvor gamle er de? Hva om de våkner? Kan dere ikke ha sex et annet sted når de sover da?

De er to og tre år. Om de skulle våkne så stopper vi selvsagt før de våkner, det er jo ikke slik at de går fra dyp søvn til helt våken tilstand uten at vi får det med oss. Og joda, vi har sex andre steder vanligvis, men det skjer i senga også. Når de er våkne kan vi jo ikke ha sex.

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Du bør nok sette deg litt inn i hva seksuelle overgrep er, for å kalle dette det er et stort hån mot de som faktisk er overgrepsofre. Og nei, det vil ikke få konsekvenser for hverken barna om de skulle få med seg et glimt, eller andre.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De er to og tre år. Om de skulle våkne så stopper vi selvsagt før de våkner, det er jo ikke slik at de går fra dyp søvn til helt våken tilstand uten at vi får det med oss. Og joda, vi har sex andre steder vanligvis, men det skjer i senga også. Når de er våkne kan vi jo ikke ha sex.

Du bør nok sette deg litt inn i hva seksuelle overgrep er, for å kalle dette det er et stort hån mot de som faktisk er overgrepsofre. Og nei, det vil ikke få konsekvenser for hverken barna om de skulle få med seg et glimt, eller andre.

Jeg har ingenting imot at dere samsover, men dette synes jeg faktisk er over streken. Beklager, men det er faktisk litt pervers å ha sex i samme seng ved siden av barn som sover. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og hvor lenge tenker dere å fortsette med det, altså hvor lenge synes dere det er ok? Til hvilken alder?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du kødder?? Ellers er dere syke mennesker. 

Anonymkode: 20aa1...889

Annonse

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det er der heller ingen som har sagt. Men med mindre du desinfiserer senga, sengetøy, dyner og puter mellom hver gang du sover i den, så sover også du i svette, bakterier, midd og kroppsvæsker.

Anonymkode: f91b5...25a

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Normal hygiene inkluderer disse elementene i senga 😉

Hvis det er fraværende hos deg, er du definitiv ekstraordinær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...