Gå til innhold

Ny kjæreste som er manisk på skift av sengetøy😅

Anbefalte innlegg

Med ny kjæreste fører det med seg mye sex, og det blir en del gris fra begge to hver gang. Så etter sex én gang vil han bytte sengetøy pga gris. Med eksemannen byttet vi sengetøy fast annenhver uke uansett. Er det flere som bytter sengetøy med en gang om det blir gris etter sex? 

Anonymkode: 7f29c...02a

Fortsetter under...

Da hadde jeg blitt SPRØ! Byttet hver 14 dag, eller oftere dersom det er naturlig (type vaske huset før jeg reiser bort o.l) 

bytter IKKE pga gris, men så griser vi jo ikke så mye…! Som oftest kommer han inni meg, også tar jeg meg en tur på do…😅

Anonymkode: 460db...b7a

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Med ny kjæreste fører det med seg mye sex, og det blir en del gris fra begge to hver gang. Så etter sex én gang vil han bytte sengetøy pga gris. Med eksemannen byttet vi sengetøy fast annenhver uke uansett. Er det flere som bytter sengetøy med en gang om det blir gris etter sex? 

Anonymkode: 7f29c...02a

Nei, tørker opp og skifter etter noen dager

Anonymkode: aab5b...eba

Hvis han hadde vært så hysterisk så måtte han i hvert fall ha skiftet på senga, OG vasket, tørket og ryddet bort sengetøyet selv. Livet er fort kort til å skifte og vaske sengetøy med en sånn hyppighet.

Anonymkode: f91b5...25a

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvis han hadde vært så hysterisk så måtte han i hvert fall ha skiftet på senga, OG vasket, tørket og ryddet bort sengetøyet selv. Livet er fort kort til å skifte og vaske sengetøy med en sånn hyppighet.

Så dere ligger og sover i gammel sæd i dagesvis?

Anonymkode: 7efb1...520

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så dere ligger og sover i gammel sæd i dagesvis?

Nei. Vi klarer å ha sex uten å kline sæd rundt i senga. Og ikke har det en eneste liten konsekvens for oss om det ligger igjen en liten sædflekk heller.

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Nei. Vi klarer å ha sex uten å kline sæd rundt i senga. Og ikke har det en eneste liten konsekvens for oss om det ligger igjen en liten sædflekk heller.

Uhygienisk

Annonse

Vi tørker så godt det lar seg gjøre med et håndkle. Ellers har vi også småbarn i senga med ekstra snørr, spytt, sikkel og litt gulp. Det går helt fint.

Anonymkode: bcb55...2fd

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Vi tørker så godt det lar seg gjøre med et håndkle. Ellers har vi også småbarn i senga med ekstra snørr, spytt, sikkel og litt gulp. Det går helt fint.

Så barna ligger på sædflekker? - nå barn i senga hadde fått meg til å bytte sengetøy etter sex altså 😅

Anonymkode: c7637...7dc

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Så barna ligger på sædflekker? - nå barn i senga hadde fått meg til å bytte sengetøy etter sex altså 😅

Du tenker at det er fornuftig å vekke barna etter at vi har hatt sex for å skifte på senga? Og nei, barna ligger ikke på sædflekker. Er der noen så ligger de på «vår plass» ikke deres. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva faen holder dere på med?

Med mindre du skifter sengetøy hver dag, så har til og med du verre ting i senga .

Anonymkode: eeb0a...ee3

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du tenker at det er fornuftig å vekke barna etter at vi har hatt sex for å skifte på senga? Og nei, barna ligger ikke på sædflekker. Er der noen så ligger de på «vår plass» ikke deres. 

Ligger barna i sengen mens dere har sex?

Anonymkode: 775b8...10e

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Med mindre du skifter sengetøy hver dag, så har til og med du verre ting i senga .

Anonymkode: eeb0a...ee3

Å neida. Selvfølgelig ikke 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har dere sex med barna i senga?!? Traumer 😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...