Gå til innhold

ADHD medisin ingen effekt?

Anbefalte innlegg

Har begynt på ADHD medisin for alvorlig grad. Først ritalin men fikk smerter sammenlignet med rier under fødsel. Tar nå Aduvanz og har kommet opp til 70mg daglig men føler rett å slett ikke særlig forskjell 🥴

Er for tiden hjemme i permisjon og det begrenser sikkert hvor mye den hjelper siden det er roligere dager enn når hverdagen er her med jobb osv. Trodde likevel jeg skulle ha mer effekt av lisdeksamfetamin og hadde håpet på en litt enklere hverdag med litt hjelp. Noen som har opplevd å rett å slett ikke ha effekt av medisin? Det er fortsatt en type igjen å prøve, men ser ikke hvorfor den skulle funke mer 😶 Mannen merker heller ikke forskjell annet enn at jeg er litt mer tålmodig.  

Anonymkode: 00cde...b52

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445948-adhd-medisin-ingen-effekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel kanskje an på symptomene dine. 

For meg som sliter ekstremt med konsentrasjon, bytte aktivitet uten å gjøre ferdig, impulsiv og surrete, så funker medisin fantastisk. Men merker jo ikke det selv når jeg "går hjemme" eller har ferie. På jobb, møter, skole o.l  merker jeg effekten svært godt. Ingen merker om jeg er med eller uten medisin bortsett fra samboer som kan spørre om jeg har glemt å ta medisin fordi jeg ikke får sove eller jeg surrer veldig.

Anonymkode: d61da...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...