Gå til innhold

Beste seng

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vi skulle kjøpe og ikke hadde hinsides høyt budsjett sa folk av den dyreste fra Ikea er bedre enn sengene til samme pris fra de dyre leverandørene.

Du får mye seng for 30.000 på Ikea, men ikke så mye seng for samme beløp på Bohus som de jo selger senger til godt over 100.000 kr 

Så vi valgte den dyreste fra Ikea. Kontinentalseng. Har hatt den et par år nå og er veldig fornøyd med den.

Anonymkode: ac8dd...e9c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445943-beste-seng/#findComment-150068557
Del på andre sider

Vi har Jensen ambassadør continentalseng, den er fantastisk å ligge i. Men det koster jo, selv om det kommer gode tilbud innimellom. 

På hytta valgte vi derfor å kjøpe dobbeltseng på bedrenætter.no, hatt den i ca tre år nå, og jeg vil si at man får mye seng for pengene der, ikke helt Jensen-kvalitet, men ikke så mange hakk under heller. De har tilbud om å prøve senga i tre mnd, og returnere om man ikke er fornøyd også, så det kan være verdt å teste ut, uten å tape penger.

Vi hadde ikea kontinentalseng både hjemme og på hytta før de ovennevnte sengene. Den gang var jeg veldig fornøyd med Ikea-seng, og synes mannen var jålete som vurderte andre senger. Men jeg er absolutt overbevist om at man får det man betaler for, og søvnkvalitetsmessig er det to ulike verdener. 

På jobb tilbringer jeg en og annen hvilende nattevakt i «den beste/dyreste ikea-sengen», flere kollegaer synes den er fantastisk god, og har samme seng hjemme. Jeg velger å ikke uttale meg på jobb, i frykt for å fremstå snobbete🫣

Mitt råd er å kjøpe etter lommebok og vente på salg, men samtidig handle fra produsenter som er spesialisert på seng, ikke ikea, jysk el.l. 

Anonymkode: ad68c...ec3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445943-beste-seng/#findComment-150068886
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...