Gå til innhold

Er det riktig at kvinner som er glade i s*x er h*rer?

Anbefalte innlegg

Under denne artikkelen påstår en masse menn at kvinner som er glade i s*x er h*rer.

Har de et poeng?

https://www.facebook.com/kkmagazine.allermedia/posts/pfbid02dbFomtmnyT7RU1vk5cFSA35JPzZsVrwz9CTNvYSqqDuqFRDisSaCxDGnPHE5Bzh5l

Anonymkode: 2de73...a43

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Under denne artikkelen påstår en masse menn at kvinner som er glade i s*x er h*rer.

Har de et poeng?

https://www.facebook.com/kkmagazine.allermedia/posts/pfbid02dbFomtmnyT7RU1vk5cFSA35JPzZsVrwz9CTNvYSqqDuqFRDisSaCxDGnPHE5Bzh5l

Selvfølgelig ikke, en fordom usikre menn  som er litt enkelt møblert har

Anonymkode: c4dcb...2d1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er en trøstepåstand for menn som kjøper sex, en sannhet de suller seg inn i. "Hun selger seg fordi hun elsker sex"

Selvfølgelig er det ikke sant.

Anonymkode: dd021...51d

De må være ganske pling i bollen om de faktisk tror det.

Anonymkode: df790...5d6

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Har de et poeng?

Skriv ordentlig. 

Ja, de har et poeng. Vi kvinner kan få sex når vi vil, det kan ikke menn. Derfor er det sånn. 

Anonymkode: 3c4d2...71f

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Skriv ordentlig. 

Ja, de har et poeng. Vi kvinner kan få sex når vi vil, det kan ikke menn. Derfor er det sånn. 

Anonymkode: 3c4d2...71f

Dette!

Kvinner ligger med dem de vil, menn ligger med dem de kan

Anonymkode: 9e440...875

Hvor står det at menn mener at kvinner som liker sex er horer? Ut fra det jeg leser meg til i reportasjen, så handler den om det å selge sin egen kropp på nettet og hvordan det påvirker hennes eget syn på sex. 

Så her trenger jeg litt mer hjelp ift å skjønne hvordan HI har tolket seg frem til påstanden. 

Anonymkode: 23fd5...1f5

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvor står det at menn mener at kvinner som liker sex er horer? Ut fra det jeg leser meg til i reportasjen, så handler den om det å selge sin egen kropp på nettet og hvordan det påvirker hennes eget syn på sex. 

Så her trenger jeg litt mer hjelp ift å skjønne hvordan HI har tolket seg frem til påstanden. 

Anonymkode: 23fd5...1f5

Kommentarsfeltet under artikkelen. Der er det flust med menner som skriver at hvis en kvinne er glad i s*x så er hun en... ja.

Det kan da umulig komme overraskende på noen at mange menn mener at kvinner som nyter sex er horer. Det er land i verden der kvinner blit dømt til døden for å ha hatt sex utenfor ekteskap. Har dere levd under en stein?

Anonymkode: 2e6ba...ffb

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Kommentarsfeltet under artikkelen. Der er det flust med menner som skriver at hvis en kvinne er glad i s*x så er hun en... ja.

Åja, nå ser jeg at de har ryddet vekk en masse av de kommentarene. Noen stygge kommentarer er igjen, men det var flust av kommentarer fra menn som skrev at kvinner som liker s*x er h*rer. Rett frem sånn.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Menner? S*x? Går du på ungdomsskolen?

Anonymkode: 61983...5b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...