Gå til innhold

Vanlig å være så sliten etter sykdom?

Anbefalte innlegg

Hei dere.

For 2 uker siden lå jeg med influensa i 1 uke, selv med vaksine. Var så frisk, men sliten 1 uke og var jo på jobb, før jeg ble syk igjen med streptokokkhals denne uken, går fortsatt på penicillin. Kvitt smertene i halsen og feberen, men er jo totalt utslitt. Bare det å gå en lite  tur med bikkja så er jeg helt utmatta etterpå. Må legg meg på sofaen og holder på å sovne. Er det normalt etter to tøffe sykdommer kanskje? 

Anonymkode: 265dd...7c4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Ja, det er helt normalt etter kraftige virussykdommer etc. 

Anonymkode: aab75...d8d

Off, jaja. Takk for svar. Håper det går fort over. Pleier ikke å være mye syk.

Hi

Ja helt vanlig 😊. Jeg ble syk rett før jul , ble ikke helt god før i slutten av januar, var på jobb, men hadde veldig lite energi, og måtte sove når jeg kom hjem. Deilig følelse når jeg endelig ble helt frisk. 

Anonymkode: f3409...10b

Ja, og ta hensyn til det, hvis ikke risikerer du at det blir langvarig. Jeg fikk samme greia etter en virusinfeksjon og bare fortsatte i det samme tempoet selvom jeg var utslitt - helt til det smalt fullstendig. 
god bedring ❤️

Anonymkode: 8d1a3...d9a

Annonse

Støtter forrige taler! Ta det på alvor og hvil, det er fort gjort å gå fra syk til kronisk syk. Jeg er ikke meg selv etter covid i 2022 enda, fordi jeg ikke evner å lytte til kroppens behov

Anonymkode: 08dd3...042

Anonym bruker skrev (På 11.2.2024 den 13.41):

Hei dere.

For 2 uker siden lå jeg med influensa i 1 uke, selv med vaksine. Var så frisk, men sliten 1 uke og var jo på jobb, før jeg ble syk igjen med streptokokkhals denne uken, går fortsatt på penicillin. Kvitt smertene i halsen og feberen, men er jo totalt utslitt. Bare det å gå en lite  tur med bikkja så er jeg helt utmatta etterpå. Må legg meg på sofaen og holder på å sovne. Er det normalt etter to tøffe sykdommer kanskje? 

Ja

Anonymkode: ff4a6...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...