Gå til innhold

Blitz-miljøet….eksisterer det fortsatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blitz eksisterer, og vil vel av mange fortsatt regnes som et alternativt miljø.

Men også der har det jo vært utskiftninger over tid. De fleste som var en del av miljøet på 90-tallet er nok ikke det lenger. Stein Lillevolden feks har flyttet til Danmark. Han var jo nesten litt for voksen den gangen til å henge med ungdommen under 20. 

Jeg brukte huset mest i forbindelse med konserter den gangen, var ikke en del av miljøet. Tror det fortsatt er en del konserter der. Men, hva slags og hvor stort engasjementet er ellers vet jeg ikke så mye om nå.

Anonymkode: edbac...a7b

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Der 12 år gamle barn får alkohol og det er helt greit å røyke hasj?  Håper miljøet har bedret seg betydelig om det fortsatt eksisterer. 

Anonymkode: 4254d...377

Jeg håpet at kommunen hadde tatt over og kastet ut pøblene og døgeniktene. Men så såre vel var det visst ikke.

Anonymkode: cc099...b29

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Der 12 år gamle barn får alkohol og det er helt greit å røyke hasj?  Håper miljøet har bedret seg betydelig om det fortsatt eksisterer. 

Hvor kom dette fra? Sikter du til dokumentaren som ligger på NRK, så er det 40 år siden… den gangen det faktisk fantes gatebarn i Oslo. Har skjedd litt siden den gang kan du si.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor kom dette fra? Sikter du til dokumentaren som ligger på NRK, så er det 40 år siden… den gangen det faktisk fantes gatebarn i Oslo. Har skjedd litt siden den gang kan du si.

Det kom fra da jeg var der gjentatte ganger og så det selv. Det var sånn for tjue år siden, femten år siden og det var sånn for åtte år siden. Folk snakker, man hører mye, man ser mye og ryktene går. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det kom fra da jeg var der gjentatte ganger og så det selv. Det var sånn for tjue år siden, femten år siden og det var sånn for åtte år siden. Folk snakker, man hører mye, man ser mye og ryktene går. 

Du er vel gjerne den som gir ryktene bein?

Anonymkode: 114f3...40e

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du er vel gjerne den som gir ryktene bein?

Anonymkode: 114f3...40e

Det er vel egentlig ikke noe å spre rykter om da det er så mange som vet om det. Jeg har sett det samme på andre ungdomshus. De som er i miljøet vet det og de som ikke er i miljøet bryr seg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...