Gå til innhold

Hva i alle dager rant ut av meg da jeg hoppa?

Anbefalte innlegg

Kjentes ut som jeg skvetta på meg, men det kom endel. Prøvde å lukte, men det lukta ikke urin. Dette skjedde igår, så skulle sjekke buksa nå for å se, men lukter fortsatt ikke urin. Hva i alle dager er det her?

Anonymkode: 3ca84...0dd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Kjentes ut som jeg skvetta på meg, men det kom endel. Prøvde å lukte, men det lukta ikke urin. Dette skjedde igår, så skulle sjekke buksa nå for å se, men lukter fortsatt ikke urin. Hva i alle dager er det her?

Sikkert vettet. 

Anonymkode: c868d...fcd

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Mest sannsynlig. Men tror ikke det er vått 

Kanskje du squirtet, altså sprutet. Jeg spruter når jeg får orgasme, og det lukter ikke urin, og er heller ikke gult. Sier ikke at du fikk orgasme, men kanskje det er dét som kom ut når du hoppet. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje du squirtet, altså sprutet. Jeg spruter når jeg får orgasme, og det lukter ikke urin, og er heller ikke gult. Sier ikke at du fikk orgasme, men kanskje det er dét som kom ut når du hoppet. 

Jøsses. Gir ikke det en eller annen form for god følelse? (Aldri opplevd under sex). Det bare rant ut. To ganger. Var sånn at jeg måtte fly på do og tørke trusa 🙈

Hvis du er gravid kan det være fostervann eller så kan det være en form for utflod. Om du nettopp har badet kan det være rester av badevann og om du nettopp har hTt sex kan det være sæd.

Anonymkode: 5b9dc...517

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jøsses. Gir ikke det en eller annen form for god følelse? (Aldri opplevd under sex). Det bare rant ut. To ganger. Var sånn at jeg måtte fly på do og tørke trusa 🙈

Jo, det er jo godt når jeg får orgasme. Men det gir en slags følelse at man må tisse. Du beskriver jo ikke hvordan det så ut. Var det bare bløtt liksom? 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jo, det er jo godt når jeg får orgasme. Men det gir en slags følelse at man må tisse. Du beskriver jo ikke hvordan det så ut. Var det bare bløtt liksom? 

Bare vått og bløtt ja. Hadde ikke noe annen form enn væske. Og lukta ingen verdens ting. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hvis du er gravid kan det være fostervann eller så kan det være en form for utflod. Om du nettopp har badet kan det være rester av badevann og om du nettopp har hTt sex kan det være sæd.

Anonymkode: 5b9dc...517

Ingen av delene dessverre. Føltes litt som når overskuddsvann fra bading plutselig forsvinner faktisk!

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Squirt er jo urin

Anonymkode: ec0dd...f2a

Annonse

https://www.nrk.no/vestland/halvparten-av-vektloftarar-har-urinlekkasje-pa-trening-1.16750866

Ikke bare veltløftere, ikke bare eldre kvinner. Dette er publisert i dag. Og tynn urin lukter ikke. 

Anonymkode: 3908d...3f6

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

https://www.nrk.no/vestland/halvparten-av-vektloftarar-har-urinlekkasje-pa-trening-1.16750866

Ikke bare veltløftere, ikke bare eldre kvinner. Dette er publisert i dag. Og tynn urin lukter ikke. 

Anonymkode: 3908d...3f6

Se der ja. Har faktisk opplevd det under trening og. Det gir jo mening!

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Se der ja. Har faktisk opplevd det under trening og. Det gir jo mening!

Da fant du ut av det, Odd👍🏻

Lærer hver dag, si. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da fant du ut av det, Odd👍🏻

Lærer hver dag, si. 

Odd 😂 Hadde det lukta urin hadde jeg ikke lurt så fælt. Og jeg måtte ikke tisse da det skjedde. Men det er nå greit 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...