Gå til innhold

Hva er du for voksen til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vel, når du innser hvor skittent og uhygienisk det faktisk er. Du hadde ikke kunnet tenke deg å sove i samme seng som ei venninne av deg hadde sovet naken i, kunne du? Det er fordi du er voksen.

Anonymkode: 2eba7...a74

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er uhygienisk.

Det er ikke uhygienisk.

Anonymkode: fcc7d...548

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vel, når du innser hvor skittent og uhygienisk det faktisk er. Du hadde ikke kunnet tenke deg å sove i samme seng som ei venninne av deg hadde sovet naken i, kunne du? Det er fordi du er voksen.

Hadde aldri sovet i noen andres seng eller latt noen sove i min uten at det var rent nylagt sengetøy på. Er forøvrig for voksen til å dele seng med venninner da. Men i de fleste senger der det oppholder seg voksne har da folk vært nakne, eller har du sex med beltestakken på? 

Anonymkode: 464ae...70d

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er uhygienisk.

😆 nøyaktig hvordan er det uhygienisk? Er du redd for litt kroppssekreter? Du vet at sengen din myldrer av diverse skapninger allerede? Bakteriene i kroppen din veier mer enn hjernen din og hver eneste dag pågår det en aldri så liten krig om hvem som vinner. 

Jeg er for voksen til å være redd for bakterier. Ta vare på de som jobber for deg i stedet. 

Anonymkode: f3b28...bce

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er det ekkelt? Jeg har ikke ekle venninner. Ikke skitne og uhygieniske heller.

Anonymkode: 79aab...ff0

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor er det ekkelt? Jeg har ikke ekle venninner. Ikke skitne og uhygieniske heller.

Anonymkode: 79aab...ff0

Det er ikke ekkelt. Tvert imot. Det anbefales å sove naken, spesielt mtp underlivet og sopp. Vedkommende har bare ikke peiling på hva hun prater om. Hun er nok bare en av kranglefantene her inne. 

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke ekkelt. Tvert imot. Det anbefales å sove naken, spesielt mtp underlivet og sopp. Vedkommende har bare ikke peiling på hva hun prater om. Hun er nok bare en av kranglefantene her inne. 

Da regner jeg med at det skiftes sengetøy ganske ofte? Det er jo en grunn til at man har på truse som skiftes hver dag. 

Anonymkode: f17f3...165

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...