Gå til innhold

Har du noe du gleder deg til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hva er glede om man ikke har noen å dele den med? 

Anonymkode: 523e5...a0b

Åh, som du digger om ‘ensomheten’ din. Du riktig koser deg med å kjenne på hvor ille du har det. Er det ikke deilig å kunne føle seg så forurettet? Virkelig gnuuuuuu på hvor fint alle andre har det. 

Anonymkode: 29dcd...e2d

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva er glede om man ikke har noen å dele den med? 

Så dette var altså ikke en tråd der du unner andre fine opplevelser? Hvilket sjokk. 

Anonymkode: c74fa...419

Annonse

Hjemmekontot og vinterferie neste uke med mannen og barna mine❤️

Påskeferie uten noen særlige planer🩵

Oppføring av nytt sommhus i Syden👙Sommerferien nede i varmen med befaring og siste finish🌟

Ellers alle dager, små gleder med familien min💚Gleder meg alltid til helgen, en kaffe med mamma og pappa, bålpannekos med mannen eller filmkveld med kidsa❤️

Anonymkode: d0cb1...d97

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Så dette var altså ikke en tråd der du unner andre fine opplevelser? Hvilket sjokk. 

Anonymkode: c74fa...419

Du må gjerne tenke det, men det er ikke tilfelle! 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du må gjerne tenke det, men det er ikke tilfelle! 

Seff er det det. Du fortsetter jo med å at gledene er ikke gleder om man ikke deler dem med noe. For en tragedie. 

Anonymkode: c7fb5...5c9

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Seff er det det. Du fortsetter jo med å at gledene er ikke gleder om man ikke deler dem med noe. For en tragedie. 

Det var en kommentar om meg selv og ikke hva andre deler. 

Gå det ikke ann en gang å tenke at jeg evner å glede meg på andres vegne? Synes ikke det er fint å alltid få dette. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det var en kommentar om meg selv og ikke hva andre deler. 

Gå det ikke ann en gang å tenke at jeg evner å glede meg på andres vegne? Synes ikke det er fint å alltid få dette. 

Du starter ALLTID trådene med at du liksom ee interessert i hva andre gleder seg til eller skal i helga eller nyttår eller sommer og så greier du hver. eneste. gang å vri det til inni tråden at alle andre har så mye mer enn deg. ALLTID!!

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du starter ALLTID trådene med at du liksom ee interessert i hva andre gleder seg til eller skal i helga eller nyttår eller sommer og så greier du hver. eneste. gang å vri det til inni tråden at alle andre har så mye mer enn deg. ALLTID!!

Nå vil jeg høre hva andre gleder seg og ikke hva jeg selv måtte tenke/mene. Da gleder jeg meg til det. 

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Nå vil jeg høre hva andre gleder seg og ikke hva jeg selv måtte tenke/mene. Da gleder jeg meg til det. 

Har du bestilt legetime?

Anonymkode: ba305...127

Jeg gleder meg til masse. Jeg har flere konserter jeg skal på fram over våren og det er fint å ha noe å gå og glede seg lenge til. Jeg gleder meg til snøklokker og krokus i hagen og til et nytt hageår. Å grave i jord, plante, så, luke og høste gir meg så mye. Av ting som er litt nærere i tid så gleder jeg meg til jeg kommer til mønsteret på jakka jeg strikker.

Jeg gleder meg til bollene jeg har i ovnen blir ferdige, til å prate med datteren min når hun er ferdig på jobb, å legge meg i rent sengetøy, se siste episode ab 71 grader nord, vinterferie og å bli ferdig med et stort prosjekt på jobb.

Anonymkode: 96e90...0d5

Ja, hver dag. Det gjelder å finne glede i de små tingene i hverdagen, som morgenkaffekoppen før hele huset våkner, favorittprogram på TV osv, OG gleden blir ekstra stor hvis man tvinger seg til å gjøre noe kjedelig først😁 

Av de store tingene gleder jeg meg til jeg kan se asfalt igjen og det blir lysere ute (kiler i magen bare jeg tenker på det), besøke foreldre i en hel uke nå i vinterferien, sydentur i mai som vi har spart til i 5 år, gleder meg til skogs/fisketurer, hengekøyeturer og telturer med barna osv

Anonymkode: a3ee1...908

Gleder meg til våren. Hater snø og denne vinteren er brutal.

Gleder meg til fredag, skal ut å spise og drikke vin med to venner.

Gleder meg til April da jeg skal en uke til Spania i jobbsammenheng. 

Gleder meg til påsken da jeg skal til Lanzarote med familien. 

Anonymkode: 6b8bb...1af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...